duminică, 12 ianuarie 2014

Un pic de ABBA

(continuare la Vineri13.12.13, Showbusiness, Mega-spectacol)


În cadrul spectacolului "Wetten dass..?" la care am avut sansa de a fi martora în studio, pariul ABBA mi s-a parut a fi cel mai hazliu! Regina si Ralf Grafunder - sot si sotie de peste 20 de ani, au dovedit într-un mod cât se poate de original ca sunt mari-mari fani ABBA! Pasiunea de-o viata a domanei Grafunder este sa adune cât mai multe informatii despre muzica celor patru componenti ai formatiei ABBA si sotul, vrând-nevrând s-a facut partas la acest hobby. Într-o dimineata la micul dejun, tocmai când Ralf musca dint-o felie Knäckebrot, la radio se transmitea o melodie cu ABBA si pentru ca Regina a început sa fredoneze, Ralf cu gura plina a început sa muste bucata de pâine crocantă în ritmul muzicii. Au gasit efectul atât de amuzant încât s-au hotarât sa-l repete pe alte melodii si altele si altele, pâna când a musca felii Knäckebrot în ritm ABBA a devenit ideea unui pariu pentru emisiunea "Wetten dass..?" ☺

Astfel, cei doi au prilejuit publicului o amuzanta si deosebit de placuta plimbare în anii '80, alaturi de îndragita formatie suedeza (videoclip aici). Pentru spectacol, familia Grafunder a pregatit 50 de felii Knäckebrot sub forma unor placi /discuri, ambalate precum albumele-single ale formatiei ABBA. Au fost alese la întâmplare 5 melodii, pe care Ralph a trebuit sa le "interpreteze" rontaind :)) Regina a identificat toate melodiile si pariul a fost câstigat! ☺
Björn Ulvaeus s-a aratat însuflețit de recunoștință! I-a invitat pe cei doi fani ABBA la muzeul deschis anul trecut în Stockholm.
Prezentat în câteva cuvinte si imagini pe ecranul din studio, Abbamuseet (engl. ABBA the Museum) mi-a incitat curiozitatea si dorinta de a-l vizita cândva a devenit foarte serioasa.

26 de comentarii:

  1. Chiar daca nu am apucat perioada aceea, pot sa acult muzica lor si s-o apreciez...

    RăspundețiȘtergere
  2. Au lucrat foarte bine amandoi cei doi soti! :)
    O adevarata munca! Super! Chiar au meritat sa castige acea excursie! :)
    Seara faina Carmen, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si unde mai pui ca doamna a initiat în germania un fan-club Abba, pe care il conduce de ani de zile! deci... nimic nu e întâmplator :)
      te pup. Noapte buna!

      Ștergere
  3. au facut echipa foarte buna, nu e deloc usor oricat de amuzant este :)
    o saptamana usoara iti doresc draga mea draga, pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos! Si eu am crescut cu Abba. Ii iubesc! Dar cei doi soti m-au emotionat, mi-i inchipui dimineata la micul dejun...Dincolo de distractie, e o munca foarte sustinuta, merita cu prisosinta premiul. Multumesc Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ ce simpatici intr-adevar! ce hobby! cat devotament!
      te pup Silvia draga :-*

      Ștergere
  5. Wow! impresionant muzeu! Chiar aş vrea să-l vizitez.
    O săptămână minunată, Carmen. Te pup. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu visez sa ajung o data sa il vizitez :-)
      te pup Anastasia

      Ștergere
  6. O da, ador ABBA! Chiar daca au incetat sa mai cante inainte sa ma nasc eu, le apreciez foarte mult muzica si chiar o ascult foarte des. Interesant, si mie mi-ar placea candva sa vizitez acel muzeu. Saptamana faina Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. generatiile nascute dupa '95 nu mai stiu prea multe despre Abba... Oricum, Abba a fost si va ramane una din cele mai mari formatii ale lumii ♥
      te pup Larisa

      Ștergere
  7. Şi eu am crescut tot cu ei şi îmi face plăcere să-i ascult şi după atâţia ani.
    Multe idei deosebite pot trece prin capetele oamenilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este. Ce bine ca unii au asemenea idei, altfel viata ar fi plictisitoare, monotona, gri :-)

      Ștergere
  8. Bună CARMEN!
    Impresionant muzeul,ești o norocoasă!
    Îți doresc o săptămână frumoasă și ușoară!
    Cu mult drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru vizita, Elena draga.
      numai bine deasemenea

      Ștergere
  9. ABBA, pur simplu ii ador. sunt minunati, la fel si tu, draga Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  10. Partea asta cu ronţăitul in ritm de ABBA am vazut-o si eu; bine, eram mai mult cu ochii prin public sa vad daca te zaresc, caci citisem aici la tine ca vei fi in sala, dar nu te-am zarit. N-am avut rabdare sa vad tot spectacolul. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Haha ce idee cu adevarat inedita ;)). Foarte tare :D !!!
    Muzeu este foarte interesant intr-adevar si au papusele kokeshi <3. Foarte foarte dragut.
    Cred ca pe principiul acela cu holograme vor fi concertele.. si poate cine stie vor avea si cate o aparitie inedita a lor (putem doar spera :P).
    ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si eu abia astept concertul 2018 ♥
      te pup Rux. O seara faina!

      Ștergere