duminică, 19 ianuarie 2014

Un film adorabil!

Nu ma asteptam ca filmul sa fie atât de bun!
Am intrat la "Grudge Match" doar pentru ca ieri, filmul cu DiCaprio a fost ales de mine, iar astazi a fost rândul sotului meu sa aleaga. 
Nu îmi place Sylvester Stallone, nu stiu de ce... Poate pentru ca s-a încapatânat sa joace Rambo si Rocky pâna m-am saturat sa mai numar a câta serie! Si pentru operatiile estetice pe care obisnuieste sa si le faca, pentru ca nu poate sa-si accepte vârsta! 
Partenerul de film al lui Stallone în "Grudge Match" este Robert De Niro si... dupa el ma topesc ;) Asa ca am acceptat sa intram la un film despre box! 
Surpriza a fost deosebit de placuta! În povestea de-o viata a celor doi seniori - Billy 'The Kid' McDonnen (DeNiro) si Henry 'Razor' Sharp (Stallone),  este implicata Sally Rose (frumoasa Kim Basinger) si fiul acesteia, B. J. (Jon Bernthal, pe care l-am vazut si în "The wolf of Wall Street").  
Filmul este unul din cele mai bune pe care le-am vazut în ultimul an! Are dialog cu replici inteligente şi pline de umor, scene încarcate de emotie si exemple de demnitate, este un film despre respect, curaj si fairplay. Au fost doua ore în care am râs, m-am destins si am uitat de ceata deasa de afara. Vi-l recomand! :)

10 comentarii:

  1. un adevarat maraton al filmelor...propunerea ta este interesanta si cred ca ambele alegeri au fost inspirate atat de diferite fiind :)

    p.s
    am raspuns lepsei propuse de tine, am reusit sa ma tin de cuvant :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, iarna se intuneca atât de repede si umezeala din aer face ca frigul sa devina neplacut, de aceea avem abonament la cinematograful din cartier. Si pentru ca Oscarul bate la usa si inca nu am vazut filmele de pe lista speciala, am exagerat si la acest sfârsit de saptamana am fost la trei filme! :))) Dar a fost placut! Ieri am fost la Thalia - un cinema mai aparte, cu restaurant si club de jazz. Asa ca dupa film, am mâncat si am ascultat un concert live. Maine mergem la sport... deci pastram echilibrul :)

      Ștergere
  2. Am o perioada cand nu ma atrage filmul.Am vazut sute,mii,pana acum ceva timp si dintr-o data deloc.M-am uitat cu Thea,la cateva de Craciun ,pentru a o face sa inteleaga ce este filmul.Am urmarit criticile de la noi,referitoare la Oscar ,sa nu raman in urma si atat.Inteleg placerea si pasiunea ta pentru un film bun.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai e foarte bine, daca simti ca nu ai nevoie de filme, asa trebuie sa faci.
      Noi nu mergem vara la cinema, doar iarna. Vara facem excursii sau muncim în gradina, la rondourile de flori :))

      Noapte buna! :) Sa ai un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. ;) uita-te la http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2013/12/intre-cinefili.html

      Ștergere
  4. Am vazut reclama cu filmul la TV, acum ca il recomanzi si tu, ma duc sa-l vad neaparat. Impartasesc opiniile tale referitoare la cei doi actori. La De Niro nu ma mai mira nimic dupa ce l-am vazut prima oara jucand comedie si am fost socata cat de bine il prinde. Sa ai o saptamana plina de evenimente placute, cat sa imprastie toata ceata din jur!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hihi!
    Un weekend sub semnul filmului de calitate...:)
    Multumesc pt recomandari!
    Saptanana faina iti doresc....:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Voi lua in calcul si aceasta recomandare. Mie mi-a placut Stallone foarte mult - prima data l-am vazut in Rocky, evident, apoi in Rambo (in perioada cand era "nebunia vizionarilor clandestine") si mai apoi in Cobra - atunci a inceput sa imi placa. :) Mai apoi... n-am mai urmarit toate continuarile la Rocky si Rambo - Stallone arata din ce in ce mai... umflat cu pompa! :)) Aproape desfigurat! :( In fine...
    Lui Robert De Niro n-am ce sa-i... reprosez! :)) Mi-a placut si imi va placea! Are si roluri faine! Si nu stiu daca rolurile i se potrivesc sau el se potriveste in orice rol! :)
    Saptamana minunata sa iti fie!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aș vedea filmul, pentru Robert de Niro. Un actor complet, un actor adevărat, excelent interpret și în drame și în comedii și în thrillere și... așa mai departe ! :)

    RăspundețiȘtergere