duminică, 12 ianuarie 2014

Treburi casnice

pentru rubrica "Duminica, la povesti" tabel de înscriere la Anastasia


Tocmai am auzit ca de saptamâna viitoare s-ar putea sa avem zapada! Nu vreau sa cred însa ca iarna va mai avea putere...
Sâmbata am adunat din casa toate ornamentele de iarna. Am despodobit si bradul si l-am târat la marginea strazii, pentru ca luni dimineata este anuntata actiunea de strângere pe întreg cartierul. M-am despartit greu de el, tare frumos îsi tinea înca crengile! Dar... peste o luna este Ziua Inimilor si imediat dupa aceea vine Martisorul. Asa ca am umplut rafturile din pivnita cu globurile si decoratiunile sezonului hibernal si le-am lasat sa tina de urât ornamentelor de toamna.
Am hotarât sa mai pastrez înca felicitarile pe snurul din casa scarilor. De câte ori trec pe lânga ele, simt gândurile celor dragi aproape si ma bucur... Le sunt recunoscatoare si apreciez faptul ca mi-au dedicat doar mie câteva minute, scriind cu propria mâna ceea ce le-a dictat sufletul.


Ping: Pandhora, Aniela, Nicoleta, Alina, Diana, Ceska si Ninu.

9 comentarii:

  1. Telepatie sau nu si eu am strans aseara toate decoratiunile de Craciun, am strans bradul si parca m-a apucat melancolia! Nici eu nu cred ca iarna va mai avea putere, ieri la noi puteai jura ca e primavara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi ne conformam traditiei - împodobim bradul în Seara de Ajun si sa ne despartim de el în jurul datei de 10 ianuarie. Majoritatea crestinilor fac asa.
      La noi e parca primavara... de cand a inceput iarna! :)) Cat de caraghios suna, ínsa acesta este adevarul! Toata Europa centrala a avut o iarna fara zapada si cu temperaturi în sectorul + al termometrului, cu una sau chiar doua cifre! Ultimele doua saptamâni si la noi au fost +12/+15°C! Unde s-a mai auzit asa ceva de Boboteaza?! hmmm... Natura cu surprizele ei!

      Ștergere
  2. Eu l-am strans miercuri si poate de aia m-am si îmbolnavit un pic, de la curent! :))
    Azi noapte a înghetat -4 grade, e prima oara pe anul asta si cred ca a 4-5 oara pe iarna asta , numai ca se anunta iarna urmatoarea saptamana, deci..... nu va bucurati ca vine primavara ca nu se stie nicio data ce aduce februarie! :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca vine zapada, insa sper ca doar pâna in martie si nicio zi mai mult! :) Iarna e singura vinovata, daca a venit asa târziu, nu putem decala întreg anul pentru nepunctualitatea ei! Pai nu? :)))))))
      Si la noi s-a racorit, dar temperaturile înca nu au trecut în segmentul negativ. Meteorologii spun ca începand de saptamâna viitoare, de miercuri incolo. Putin ger si zapada e necesar în natura, altfel la vara vom avea dublu de multi daunatori în natura si echilibrul va fi perturbat.
      Ma bucur ca ti-a trecut raceala! Curentul este si pentru mine cel mai mare dusman!

      Ștergere
  3. Ce frumos ca ai pastrat acest obicei de a trimite felicitari! :)
    Si la noi s-a anuntat frig si zapada de luni! Sa speram, ca pana acum nu am vazut decat citiva fulgi!
    Sa ai o duminica placuta, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu l-am despodobit saptamana trecuta si tot asa, m-am despartit cu greu de el :(. Parca dintr-o data camera a devenit mai goala...
    Sa ai o duminica frumoasa Carmen! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as vrea ceva zapada ca nu prea ne-am bucurat de ea anul acesta si mi-ar placea tare mult sa ma tavalesc un pic prin ea cu Ellie :) Sa mai fiu si eu copil un pic :)
    O Duminica minunata Carmen. te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc frumos, Carmen pentru gândurile frumoase pe care le-ai lăsat la mine.
    Şi pe aici s-a anunţat răcirea vremii, rămâne să vedem ce înseamnă asta. :)
    O săptămână minunată să ai! pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Ufff... Cand afirm ca-s tonto putini ma cred! :) I-am spus mamei despre locul unde e felicitarea si mi-a zis sa iti scriu ca i-a facut mare placere sa scrie si mi-a mai povestit despre vacanta ei minunata si... am uitat total de scris aici! :( Repar acum greseala.
    Multumim si pentru foto! 'Ca tot scriu despre vara trecuta: "tabloul" in care sunteti imbracate "de epoca" e la loc de cinste si absolut toti cei care-l vad prima data il admira (desi nici la ora aceasta nu am reusit sa-l ducem la inramat) si apoi se minuneaza cand afla cine este in foto! E un deliciu! :)) Noi zambim instantaneu de cate ori il vedem; si il vedem zilnic, des! :)
    Ziua minunat sa o petreci! Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere