luni, 20 ianuarie 2014

Sa ne descretim fruntile!

Pentru un start bun în noua saptamâna, va propun câteva glume
- (Poliţistul) Bună seara, aţi băut?
- Da,...dimineaţă....Mi-am măritat fiica.....şi cum mie nu-mi place să merg la biserică am fost la un bar si am tras câteva beri....apoi în timpul petrecerii am băut o sticlă de vin.... iar după-amiază am golit o sticlă de whisky....(explica tipul din maşină printre sughiţuri).
Poliţistul enervat îi spune tipului:
- Întelegeti că eu sunt politist si că eu fac un control de alcoolemie?!?!
Tipul răspunde calm politisţului:
- Dar dumneata întelegi... că masina asta este englezească.....si că şoferul este soţia mea, în partea dreaptă a maşinii?!?!

Doi scoţieni în compartimentul unui tren:
- Ştiţi, sunt în voiaj de nuntă, fac o călătorie în Italia - spune unul.
- Dar soţia unde este? întreabă celălalt.
- A, pe soţie am lăsat-o acasă, ea a mai fost măritată şi a mai văzut Italia.

Gheorghe şi Văsălie stau pe prispa casei. După deal, la orizont, apare un deltaplan. Văsălie îi zice lui Gheorghe:
- Uite, mă, ce păsăroi pe cer! Ăsta ne mănâncă oile.
- Lasă, zice Văsălie, îl aranjez eu!
Văsălie ia puşca şi trage un foc.
- Ai nimerit-o, mă?
- Nu ştiu, zice Văsălie, da' văd că la om i-o dat drumu'…

Recomand sa va înscrieti la Pink Monday (Karma Police) si Buna dimineata soare (Iulisa)

18 comentarii:

  1. Buna dimineata CARMEN!
    Glumele tale chiar mi-au facut dimineata mai frumoasa!
    O saptamana cat mai vesela iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune glumele de luat la drum în noua saptamana!
    pupici si spor! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, foarte faine bancurile. Mai ales ultimul. Sa incepi saptamana cu voie buna, si mult calm!

    RăspundețiȘtergere
  4. Perfect inceput de sapatamana, mai ales ca e o zi ploioasa si intunecoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. ultimul e la categoria bancuri sadice...super simpatice..o saptamina vesela si fara probleme pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ţi-ai atins scopul propus. Primul m-a amuzat teribil.
    O săptămână pink, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam sadic ultimul... dar mi-a plăcut :)
    O săptămână zâmbăreaţă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim Carmen! Acum chiar ne-am inceput saptamna mai frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. :)
    să privim partea bună, Văsălie ochește bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. =))) eu le-am citit abia acum, seara. insa la fel de perfect au cazut, dupa o zi destul de ocupata. au fost "desertul" meu <3 mi-a placut mult bancul cu scotianul!
    te-am nominalizat pentru inca o leapsa. abia astept sa citesc raspunsurile tale. pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. un inceput de saptamana mai funny nici ca se putea :)

    RăspundețiȘtergere
  12. daca le citeam de dimineata cu siguranta cel putin prima jumatate a zilei ar fi fost mai vesela :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Bune glumele.Mi-am amintit de Elly, ce-o fi cu ea?ne aduna la o gluma pana acum.Cred ca sunt binevenite oricum si in orice imprejurare.O seara vesela,

    RăspundețiȘtergere
  14. Ha, ha! Mi-au placut mult de tot. Mai ales cea cu "pasaroiul".
    O saptamana vesela si buna, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) Primul e cel mai pe... gustul meu!! :)) Cand e cu gabori e de râs - când nu e de plâns! :)
    In fotografii Soarele pare ca ne face semn cu ochiul, in sensul de: totul va fi bine! totul e frumos! :)
    Saptamana cu multe reusite iti doresc!
    Imbratisari cu drag si salutari!

    RăspundețiȘtergere
  16. :))...eu le citesc acum, dar au avut efect !!!
    O saptamana frumoasa, Carmen! Pup

    RăspundețiȘtergere