duminică, 5 ianuarie 2014

Minnie ne îndeamna...

... sa verificam compatibilitatea relatiei :)) Eu am facut-o si trebuie sa spun ca descrierea se potriveste din multe puncte de vedere! Sunteti curiosi?!  - atunci treceti pe la Minnie!
"Cand Taurul si Balanta sunt impreuna, relatia lor poate reprezenta unificarea a doua jumatati. Ambele zodii sunt in cautare de siguranta si companie, si impartasesc aceleasi preocupari pentru arta, poezie si cultura. Cei doi pot avea o relatie armonioasa deoarece amandoi incearca sa atinga acelasi scop. Relatia poate incepe mai greu, la suprafata cei doi avand destul de putine interese comune, dar odata ce se inteleg reciproc vor vedea ca au mult mai multe puncte de interes comun decat si-ar fi imaginat.
Taurul si Balanta apreciaza colectiile de arta sau de bijuterii. Emotiile si placerile sunt importante pentru ambele zodii, si cei doi se completeaza unul pe celalalt foarte bine. Taurul apreciaza calmul si diplomatia Balantei, precum si abilitatea acestora de a nuanta in timp ce Balanta apreciaza romantismul Taurului si micile luxuri care vin cu acesta. De asemenea Balanta il poate ajuta pe Taur sa vada ambele fete ale unei probleme, pentru a nu lua decizii pripite, iar Taurul o va face pe Balanta sa treaca peste nehotararea caracteristica zodiei.
Si Taurul si Balanta sunt sub semnul Planetei Venus. Zodiile influentate de acesta planeta impartasesc aceeasi dragoste pentru frumos, lux, dragoste si romantism. Ambii parteneri sunt in cautarea armoniei. Impreuna pot atrage alti oameni catre frumos si cultura ca nici un alt cuplu. Insa datorita influentei lui Venus ambii parteneri pot deveni lenesi, si un pic snobi.
Taurul este influentat de "Pamant" iar Balanta este influentata de "Aer". Balantei ii place sa faca o exploarare a vietii la nivel intelectual in timp ce Taurul este mai practic. Daca Taurul se intreaba cum il va ajuta o anumita actiune sa-si atinga scopul, Balanta se concentreaza pe planul intelectual, chiar daca acesta este practic sau nu. Uneori cei doi parteneri vor avea probleme cu acceptarea modului de viata a celuilalt. Conflictele pot aparea daca Taurul se dovedeste a fi prea posesiv sau Balanta flirteaza des cu altii si este prea sociabila. Ambii parteneri trebuie sa inteleaga ca fiacare are un alt punct de vedere.
Taurul este sub semnul "Fix" in timp ce Balanta sub semnul "Cardinal". O persoana domninata de semnul "Fix" nu-si va schimba opiniile foarte usor, iar Balanta trebuie sa inteleaga aceasta incapatanare nativa a Taurului. Pe de alta parte, indecizia Balantei il poate irita pe Taur. Deoarece Balanta are posibilitatea de a analiza toate fetele problemei de multe ori vor accepta varianta Taurului, atata timp cat Taurul evita sa afirme ca modul lor de a vedea lucrurile este singurul posibil.
Daca Balanta poate fi cea care initiaza o relatie, Taurul o va face sa functioneze.
Cel mai bun aspect al relatiei Taur-Balanta este aprecierea impartasita pentru frumos si cultura. Estetica este importanta pentru ambii parteneri si cei doi au gusturi similare fapt care face ca relatia lor sa fie plina de romantism si armonie."

11 comentarii:

  1. Deja am trecut! :)
    Din cate va cunosc, se potriveste ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Waw! Am trecut, am aflat si...l-am luat! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa înteleg ca ti-a placut postarea mea?! :))
    pupici, dumiica faina! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. hihi!!
    da potriveala exista, nu am ce obiecta :))
    sa va iubiti!
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Carmen! Multa sanatate si bucurii pentru noul an! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumim de "veste" o sa-i facem si ei o vizita!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu prea sunt fan horoscop, pentru ca am impresia ca la un nivel inconstient ma afecteaza. imi afecteaza pana la urma si intuitile pe care le am in momentul acela, imediat gandind ca horoscopul zice asa... si nu invers cum zic eu.
    taman ce am venit de la minnie de pe blog.
    un an cat se poate de frumos, Carmen

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani! si ca sa fiu in tema, un horoscop cat mai favorabil in noul an!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am citit asta si m-am gandit imediat la un cuplu care imi sunt prieteni, li se potriveste aproape in totalitate! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi, hi, tare interesant mai zice despre "pragmaticii" tauri. Fiind si eu unul! Cred ca este o combinatie tare interesanta la voi, iar daca s-a si verificat in practica, este minunat! O sa trec sa vad ce zice si la mine. Ma amuza teribil aceste analize horoscopice, mai ales cand regasesc anumite trasaturi specifice.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei, am citit aici cu atenţie. Soţul meu este Leu, iar eu Balanţă, dar Mihnuţu este Taur şi mă intereasează relaţiile dintre cele două zodii.

    RăspundețiȘtergere