miercuri, 29 ianuarie 2014

Miercurea fara cuvinte (5) - La cofetarie



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

45 de comentarii:

  1. Impresionant !
    Dar oare de ce trebuia sa vad eu asta?
    Mai pot eu sa adorm fara sa savurez ceva din ceea ce -mi vazura occhii???:)
    Noapte buna Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ufff! E miezul noptii si mi-ai facut asa o pofta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Off,off...
    tocmai am inceput o dieta severa :)
    saliva curge siroaie >lol>
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmmm, papa bun, bun! :))
    Happy WW, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmmmmm, la Muller! Sa va fie de bine! Pupici zgribuliti din Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu nu tii deloc la noi?:)))
    Arata , da nici sa scriu nu mai pot!
    Apetisant.....:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pun mana la ochi ,nu e recomandat la ora asta dulciuri !!!
    Asa ca ma intorc maine dimineata !

    RăspundețiȘtergere
  8. nu joci deloc cinstit, deloc deloc :))
    am o ciocolata...sa gust macar o bucatica, sa nu gust...off off :))
    somn dulce draga mea draga si happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase,cred ca sunt si bune.Eu le privesc ca o imagine fara pofta de data asta.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare frumos la cofetărie la voi! Într-o altă zi să ne povesteşti cum se numesc bunătăţile din poze.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bun dulce, bun! Ieri imi ziceam ca mi-am satisfacut pofta de praji... pentru a constata acum ca... nici pe departe! :)) Intotdeauna e loc de mai dulce! De mai mult dulce! Eleganta cofetaria prezentata.
    Noapte buna!
    Happy WW! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte elegantă cofetărie iar prăjiturile arată demenţial, mai ales cea învelită în ciocolată.
    Cine merge la sală îşi poate permite şi câte o prăjitură, din când în când! Fotografiile sunt foarte reuşite şi luminoase.
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da...
    Avantaj eu, mănânc tot, seară, dimineață, nu contează! :)
    Frumos!
    Când s-a deschis prima cofetărie în sat, era în camera de la stradă a unei case. O cameră goală, tejgheaua, două mese. Mergeam cu gașca, luam câteva prăjituri (dar nu pentru toți), un suc și o lamelă de "ciunga"! Apoi împărțeam frățește!!! :)
    Acum, acolo e farmacie! Să fie urmarea firească a consumului de dulciuri? :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. mmm... si o cana mare de cafea cu lapte si ziua poate incepe (cu zapada de preferinta)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună CARMEN!
    Merge ceva dulce la cafea!
    O zi excelentă să ai draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. .... dacă nu este o felie de tort cu fructe, servită pe o farfurioară albă cu desene delicate .., în hamac, pe o coastă de munte, temperatura ambientală: max 28 de grade, împreună cu un pahar de limonadă cu frunze de mentă... NU-mi place! :)
    te pup, o zi minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună dimineața, așa mai către amiază.
    Eu am trăit cu impresia că astăzi e marți și de aceea am intrat așa târziu.
    Să ai o zi liniștită !

    RăspundețiȘtergere
  18. Arata super! Banuiesc ca si gustul a fost excelent! Mi-e pofta, ce mai! Fara cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Azi ma duc sa cumpar un tort maaare! Mi s-a facut pofta. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Oh, maaaaai, nu ti-e mila de noi? Si eu care ziceam ca azi nu mai bucataresc nimic...

    RăspundețiȘtergere
  21. Poftă de dulciuri, deci. Mmmm.
    Am adus şi eu ceva în acest peisaj culinar deosebit ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Delicioasă postare....și ambientul e plăcut...hmmmmm. Happy w.w.! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Bine măcar că nu se simt aromele, în rest... pofta e cât casa

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce superb arata! N-as zice nu la o bucațica din Padurea Neagra :D

    RăspundețiȘtergere
  25. O cofetarie deosebita cu specialitati pe masura.
    Merge pe o vremea asa urata sa savurezi o praji :)
    yummy

    RăspundețiȘtergere
  26. mi-ai facut o pofta nebuna de prajituri

    RăspundețiȘtergere
  27. Salivez, ce ne mai faci tu Carmen! Pare un local tare cochet si cu siguranta totul e yammiii acolo!

    RăspundețiȘtergere
  28. Mniam, mniam ! Cea din dreapta, sus, mmmm ! M-ai ucis !

    RăspundețiȘtergere
  29. Mi-ai indulcit sufletul cu delicioasele prajituri,
    caci pe plaiurile mele natale teroarea vantului,a
    zapezii, nu se amelioreaza de cateva zile.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  30. Wow, arata foarte, foarte bine! Si eu am o tema dulce, intamplator! in aceasta saptamana.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Cam multe prăjituri...
    Sau sunt numai de reclamă? :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Doamne, Carmen! Ne-ai omorit acilea!

    RăspundețiȘtergere
  33. E un local elegant.
    Sa ai bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  34. Arata bine!Cam cat e o prajitura pe la voi?

    RăspundețiȘtergere
  35. Si eu care imi propusesem sa intru la dieta, cu asemenea imagini nu am nici un spor!

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna Carmen, daca pe 7 februarie vei fi in Bucuresti m-as bucura sa poti participa la lansarea cartii mele Cum sa faci o afacere online. Am mentionat in carte Miercurea fara cuvinte ca o initiativa buna de luat exemplu si mi-ar placea sa te am ca invitat. Aici este link-ul cu mai multe detalii despre eveniment: http://www.facebook.com/events/1417899521783881/1417899525117214/ O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ela, abia astazi am observat comentariul tau si tare m-am mirat, pentru ca noi nu am luat contact niciodata, sau ma însel? Ma întreb cum de ai scris în cartea ta despre "Miercurea fara cuvinte" fara ca tu sa fi participat vreodata la aceasta rubrica? :)
      Iti multumesc mult pentru invitatie, este foarte dragut din partea ta, însa eu locuiesc si lucrez în Augsburg si nu am posibilitatea sa vin la lansarea cartii.
      Sunt deosebit de curioasa ce ai scris despre mine sau mai precis sunt curioasa ce legatura ai facut între rubrica mea si tema cartii tale? "Cum sa faci o afacere online" este titlul cartii pe care o semnezi - platforma pe care este înscris blogul meu este gratis si deasemenea blogul meu nu-mi aduce niciun profit banesc. Oh, cât sunt de curioasa! :)
      Oricum, eu te felicit si îti urez mult succes pe data de 7 februarie!
      Numai gânduri bune!

      Ștergere
    2. Buna,

      Nu am luat contact dar te-am mai vizitat cand vedeam postarea fara cuvinte de miercuri pe blogul lui Ninu si nu numai. Mi s-a parut geniala ideea si chiar daca nu am participat la rubrica mi-a ramas in minte.

      Am mentionat initiativa ta in sectiunea Promovarea prin Social Media, mai exact la partea numita organizare unde printre altele ii sfatuiesc pe cititori sa isi programeze postarile ca sa atraga mai multi vizitatori pe site.

      Am sa iti trimit pe mail paginile ca sa vezi despre ce e vorba. Imi pare rau ca nu poti ajunge, as fi avut chiar si eu niste intrebari dar ti le trimit si pe ele in mesaj.

      Multumesc pentru raspuns!

      Ștergere
    3. Astept cu nerabare e-mailul si îti multumesc înca o data pentru gestul tau.
      Cred ca emotiile tale cresc pe masura ce ziua cea mare se apropie, sunt însa sigura ca totul va iesi perfect!
      Un weekend cât mai placut în continuare!

      Ștergere