sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Mega-spectacol

(continuare la Vineri13.12.13, Showbusiness)
Mai întâi a fost dorinta de a fi spectator la showul "Pariati ca..?" (Wetten dass..?), impaciența si curiozitatea despre ce si cum va fi, au aparut abia dupa ce am fost înstiintate - eu si fiica mea, ca avem rezervate doua locuri. În plus, lista V.I.P.-urilor invitate la spectacol a fost prezentata doar cu doua saptamâni înainte. Dupa ce am aflat ca vor fi Michael Bublé, Björn UlvaeusBoris Becker, Michelle Hunziker, Olivier Martinez, Bully si înca alte câteva personalități de renume internațional, agitatia provocata de așteptare a devenit greu de stapânit. Mai toate discutiile mele private se învârteau în jurul acestui subiect ☺ La serviciu, râdeam si faceam cu colegii diverse speculatii, unul zicea ca precis în spatele camerelor de filmat va sta cineva care va face semn publicul când sa aplaude sau când sa râda, altul propunea în gluma sa pregatesc de acasa o placarda pe care sa desenez o inima si sa sciu "Salutari colegilor de la biroul E+E", altul spunea ca as putea încerca sa fac schema plâns-tipat-lesinat când apare starul meu favorit pe scena, altul recomanda sa îmbrac ceva extravagant pentru a smulge un prim-plan :))) Am râs si am glumit pâna în seara spectacolului, apoi... totul a devenit serios, captivant, elegant, prețios si remarcabil! Studioul cald, primitor, cu scaune confortabile, scena împartita "ergonomic" în trei parti, asa încât toata lumea sa vada totul perfect, ornamentația fantastica a scenei si sutele de reflectoare - au facut chiar de la început o impresie deosebita!

Spectacolul a început cu un decor feeric si melodia Winter Wonderland, interpretata Michael Bublé acompaniat de Michelle (videiclip aici), apoi a aparut prezentatorul si realizatorul acestui spectacol Markus Lanz. Noi, publicul, am aplaudat frenetic, fara comanda si fara semn - de altfel pe tot parcursul spectacolului nu a aparut nimeni care sa provoace fortat vreo reactie a spectatorilor! Tot spectacolul a fost natural si armonios, exact asa cum se vede si la televizor. Nu au existat excentrici - în afara de câtiva fani ai echipei locale de fotbal (FC Augsburg - tocmai avusese meci în ziua spectacolului si câstigasera!) care au purtat fulare cu sigla clubului si le-au fluturat de câteva ori, si nu au existat placate cu inimioare, decât în loja familiilor participantilor la pariuri. Primul invitat pe "canapeaua V.I.P" a fost actorul Wolfgang Stumph (cunoscut mai ales din serialul TV "Stube") si primul pariu a fost un fantastic exercitiu de echilibristica. Studentul Friedrich Kühn, a pariat ca poate sa stinga lumânarile din brad, prin curentul de aer pe care o produce balansându-se pe o coarda speciala pentru slacklining! (videoclip aici). Si a reusit!

Urmatorul invitat pe canapeaua starurilor a fost Michael Bully Herbig, actor german, cunoscut international cu filmul "Der Schuh des Manitu" (engleza: Manitou's Shoe).
Specific show-ului "Wetten das..?" este faptul ca între pariuri, moderatorul spectacolului discuta cu invitatii despre viata privata si cea profesionala, cautând sa ofere spectatorilor informatii cât mai interesante. Asa am aflat ca la sfârsitul anului W. Stumph încheie definitiv filmarile pentru serialul "Stube" dupa 20 de ani si 50 episoade si am mai aflat ca în cinematografe, pe data de 25 decembrie va avea loc premiera filmului "Buddy" cu Bully în rolul principal (voi merge sa vad filmul saptamâna viitoare).

Urmatorul pariu a fost unul din categoria "Pariul copiilor", considerat în afara concursului. Pe scena au urcat elevii unei clasa a 7-a împreuna cu profesoara lor de latina. Acesti copii au pregatit 600 de cuvinte pe care au pariat ca le recunosc doar ascultând cum doamna profesoara scrie literele pe tabla (videoclip aici). Au fost alese la întâmplare 6 cuvinte, în sala s-a lasat o liniste deplina si urechile copiilor s-au ascutit. Ei au ghicit toate cuvintele si drept rasplata, emisiunea a oferit întregii clase, o excursie în orasul Trier, considerat a fi cel mai vechi oraș de pe teritoriul german, fondat în epoca romană în anul 16 î.Hr.

Urmatorii invitati pe canapeaua V.I.P-urilor au fost Ina Müller, cântareata germana, scriitoare si moderatoare si megastarul Björn Ulvaeus, membru al formatiei ABBA. Surpriza pe care "B-ul din dreapta" a facut-o publicului din Augsburg a fost ca Björn a învatat limba germana special pentru acest spectacol! Are aceeasi silueta, acelasi șarm ca în anii '80, a vorbit liber si nu a avut nevoie de translator, a fost simpatic si foarte spiritual. Björn are 68 de ani si împreuna cu formatia ABBA a vândut 380 milioane albume! Despre ABBA ne-a spus ca cei 4 au avut intentia unui comeback însa acum 2 saptamâni, planul a fost spulberat pentru totdeauna... Nu a intrat în detalii legate de motivul acestei hotarâri.


Despre ce s-a mai discutat cu Björn si despre foarte interesantul "pariu ABBA", într-un articol viitor ☺

9 comentarii:

  1. Si la noi a fost acest spectacol, se numea "Wedden dat", ca sa vezi ce mult se aseamana cu germana.... da si niu prea! :)) Ma bucur ca l-ai vazut pe Björn! Sa inteleg ce el e cel ce sufera de Alzheimer?
    pup, duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Björn a învatat germana, intensiv si la pariul ce a urmat, nu a lasta nicio clipa impresia ca ar suferi de Alzheimer! Stiu de discutiile care s-au iscat pe marginea faptului ca Björn a avut o perioada pierderi de memorie, cred si sper însa ca nu este vorba de Alzheimer. Si sper ca s-a remediat si ca a fost un Blackout de scurta durata.

      Ștergere
  2. Intradevar minunata atmosfera! Ai petrecut ore pretioase si abia astept sa ne mai povestesti!
    Sa ai zi faina!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spectacolul a durat doar 3 ore însa mie mi-a parut o jumatate de zi, atat de plin si interesant a fost! Adevarat, o atmosfera pe care nu o voi uita.

      Ștergere
  3. O atmosferă frumoasă şi un spectacol deosebit. Sunt sigur că ai rămas cu multe impresii de la acest prilej.
    O duminică frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este. Spectacolul aceasta imi va ramâne in memorie mult-mult timp ca experienta deosebita si mare câstig. Am avut o seara minunata!

      Ștergere
  4. Cred ca ai petrecut minunat, mă bucur ca ai avut posibilitatea asta si ca ne-ai povestit cum a fost. Acum, zic si eu asa, ma gandesc ca membrul formaţiei ABBA nu are Alzheimer (sper că am scris bine), altfel nu ar fi putut invăta germana. Spun asta pentru ca una din bunicile mele a avut aceasta boala si ii era afectata memoria scurta, ii era greu sa retina lucruri noi, insa isi aducea perfect aminte de lucruri petrecute cand avea memoria neafectata. Si sa vezi ce de mancare super sarata sau nesarata am mai mancat:), uita pur si simplu daca a pus sau nu sare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Jo, multumesc mult :)
      asa am citit si eu despre Alzheimer - este afectata memoria scurta, iar Björn a dovedit clar ca este formă și are memoria sănătoasa.

      Ștergere
  5. Eu nu ştiam nimic despre acest spectacol înainte să ne povesteşti tu de el şi mă bucur acum că am putut afla mai multe şi că am mai aflat nişte nume noi pentru mine, ale scenei cilturale germane. Am scris un comentariu şi la postarea anterioară, a intrat în moderare. Chiar norocoase aţi fost să câştigaţi biletele şi păcat că nu au fost 4.

    RăspundețiȘtergere