luni, 13 ianuarie 2014

Litchi, cirese, mare...

Pentru rubrica PINK MONDAYS (tabel de înscriere la KarmaPolice-http://cybershamans.blogspot.de/2014/01/pink-mondays-cele-7-minuni-ale-lumii.html), am fotografiat litchi si cirese pentru ca magazinele tocmai abunda în aceste "trufandale de sezon"! Pofta e mare si pretul - cam piperat, dar merita, pentru ca fructele sunt coapte si foarte aromate!


(sursa informatii pentru tabel: 1 + 2)
Îmi plac ambele fructe însa gasesc atât de anevoioasa descojirea litchi-lor ;) Cunoaste cineva o metoda rapida pentru descojirea lor?
Daca tot ne amintim gustul verii prin fructe, propun - pentru rubrica BUNA DIMINETA SOARE (tabel de înscriere la Iulisa - http://iulisa.blogspot.de/2014/01/buna-dimineata-soare_13.html), sa ne amintim si mângâierea blânda a soarelui...

Un start bun în noua saptamâna!

22 de comentarii:

  1. cu toate ca am vazut de multe ori litchi nu am mincat niciodata, in schimb am baut sucul lor si mi-a placut mult..stay pink!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu imi plac lychee! Stiu ca sunt foarte sanatoase, dar daca nu imi plac?! :)
    Eu vreau cirese! La voi sunt in magazin? Aici nu! :((
    Sa ai o saptamana fantastica!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e plin de cirese in toate magazinele. Dar...10-12 € kilogramul!
      Mie imi plac mult si litchi si ciresele. Dar cumpar la fiecare a doua zi alte tipuri de fructe, pentru ca fara carne pot excelent trai dar fara fructe... NU :-)
      Te pup. O saptamana minunata si tie!

      Ștergere
  3. ador litchi :))
    nu cunosc o metoda rapida de decojire insa crede-ma ca le decojesc rapid, atat de mult imi plac!
    sa ai o saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imaginea cu marea ma face sa tanjesc dupa soare, si sa imi doresc sa scap de hainele acestea de iarna mai repede. Sa ai o saptamana cat mai linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-e parca dor de mare, cu toate ca nici de zapada nu pot sa zic ca m-am saturat... îmi lipsesc si una si alta :))
      o saptamana cat mai faina, si tie!

      Ștergere
  5. Acum aflu despre litchi, deci n-am idee daca mi-ar placea sau ba, insa nu cred ca exista fructe al caror gust sa nu-mi placa. Ciresele insa, stiu ca-s delicioase! :)

    Imaginea plajei ma arunca - in gand si in vis :) - pe plaje egiptene! Poate datorita nuantei de portocaliu... :)
    Sa aveti o saptamana cu multe impliniri! Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt delicioase! Da, asa sunt si eu - iubesc toate fructele!
      Fotografiile cu marea le-a facut Raluca în concediul din septembrie la Marea Mediterana, în Side - Antalya.
      Va pupam si noi 2x(3x :-*)

      Ștergere
  6. habar n-aveam de litchi alea dar am o idee: aruncă-le în cușca maimuțelor! pun pariu că le vor curăța rapid!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa primesc amenda ca hranesc animalele gradinii zoo?! neeeeeee! Danke!

      Ștergere
  7. in ce magazin ai gasit cirese? ca eu am vazut multe fructe, da nicaieri cirese :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. peste tot: Lidl, Kaufland, Real, Edeka... Cirese dulci si carnoase! Toata luna am cumparat ( cate 250 gr/ saptamâna )

      Ștergere
  8. ce pofta mi-ai facut de cirese...mmm...
    din celelalte nu am gustat asa ca nu poftesc :)
    pup draga mea draga, sa ai o noapte dulce precum ciresele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos, inspirata postare…pozele sunt minunate!
    Ganduri frumoase pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-ai facut poftă si dor nespus de locuri frumoase, de privit cu ochii minţii si sufletului larg deschis!
    Să-ţi fie seara bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca mai tin caldurile astea, o sa avem si noi cirese in Martie. Dar pana atunci le culegem... din compot.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cand am vazut ciresele mi s-a facut dor de vara! ;)) ihhi :D Seara minunata! <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Litchi sunt foarte buni în salata de fructe, am fîcut de câteva ori. Mi se par uşor de curăţat cu un cuţitaş. Sunt şi în conservă, gata curăţaţi, dar au mult zahăr

    RăspundețiȘtergere