vineri, 17 ianuarie 2014

La granita dintre zi si noapte

pentru rubrica "Reflexii în oglinda" tabel de înscriere la Sorin


Clubul nostru preferat

40 de comentarii:

  1. Lumina zilei intra prin ferestre, iar noaptea, un altfel de lumina, iese prin ferestre...>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. sa inteleg ca stai la club pina dimineata? :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuuuuu... doar la granita dintre zi si noapte, nu si dintre noapte si zi :))

      Ștergere
  3. Am bănuit eu că este clubul în care faci sport.
    Ţi-au ieşit nişte reflexii foarte frumoase! Week-end plăcut, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rar avem soare, de aceea m-a bucurat si pe mine mult privelistea ;)
      weekend fain si tie. pupici

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. :)) da, dupa locul de munca oficial, ne strecuram aici si muncim de curg apele pe noi si în plus, aici aducem bani de acasa! ;)))

      Ștergere
  5. hmmm...lumina...
    asa suntem si noi, oamenii...uneori lumina pica pe noi, alte ori noi suntem cei care lasam lumina sa iasa din noi...
    cred ca asa arata fericitii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce dragut ai spus! tu esti plina de gingasii!
      pupici si-un weekend fain va doresc

      Ștergere
  6. cum gasesti tu timp pentru toate cele? ai vreun secret? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. timp ar fi destul - dar la sport, lenea e mai mare decât lipsa de timp ;))

      Ștergere
  7. Mi se pare normal sa mergi,dupa ce am citit aici,candva despre munca ta.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce bine ca ma întelegi! :)
      si din partea mea, numai gânduri bune!

      Ștergere
  8. UIte ce am gasit!Intrebai candva :http://tastesofcluj.wordpress.com/2011/01/23/cum-se-mananca-litchi/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Floarea draga, dar, eu stiu cum se manânca - si pentru ca litchi este unul din fructele pe care le consum cu multa placere, întrebam daca stie cineva cum se descojeste mai repede?!

      Ștergere
  9. E interesant cum se schimba luminile acelui club..muncesti din greu, bravoo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul este ca de la Craciun încoace, am reusit perfrmanta de a merge la sport de 3 ori pe saptamâna , câte 2-3 ore! Intram în club pe la ora 17 când înca mai e lumina si iesim în jurul orei 20, când e bezna!

      Ștergere
  10. Foarte fain ai aranjat fotografiile! E ca si cum as inchide pleoapele incetisor! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. culmea este ca nu mi-am fixat niciun reper, ba chiar am facut fotografiile în graba, Helmut trebuie mereu sa astepte dupa mine - dar iata ca de data aceasta unghiurile sunt aproape identice! Chiar si pe mine m-a surprins!
      Frumoasa comparatia ta "ca si când as închide ploapele încetisor"! ;)
      pup si eu. weekend fain!

      Ștergere
  11. Granița se trece free sau se cere viză? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Foarte frumos ai surprins granița dintre zi și noapte!
    Un weekend excelent draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. O retrospectiva interesanta! Felicitari!
    O zi cat se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte faine reflexii! Ai avut răbdare să aştepţi amurgul zilei şi transformarea aceleiaşi imagini odată cu înserarea.
    Weekend frumos, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, dara era sa astept, nu aveam rabdare :) Am fost foarte ocupata între cele doua secvente de timp fotografiate ;)
      o dupa-amiaza cat mai placuta si tie, Alex draga!

      Ștergere
  15. La apusul sau rasaritul soarelui, lumea se transforma, iar culoarea este cea care creaza atmosfera pentru fotografii interesante!
    Fotografii street excelente !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da asa este. Saorele creaza cele mai frumoase reflexii!
      Fotografiile mele sunt facute la intrarea în club (~ 5 p.m) si la iesire (~8 pm)

      Ștergere
  16. Frumoasa comaparatia vizuala...zi-noapte, ca sa zic asa!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, când am intrat la antrenament era înca zi, când am iesit însa, se întunecase de-a binelea.
      O dupa-amiaza cât mai placuta si tie!

      Ștergere
  17. Sa tot "tragi de fiare" in acea cladire! :))
    Duminica placuta!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh! nu Minnie draga, eu nu trag de niciun fier! aparatele sunt atat de frumoase :) Cel mai mult lucrez cu Galileo-fit (l--am prezentat într-un articol precedent). Galileo fit are doar o platforma :))
      te pup si eu. O dupa-amiaza placuta!

      Ștergere
  18. Dar la alergat de ce nu te duci? Se poate alerga asa frumos prin parcuri, respiri aer curat si nici nu costa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-mi place alergatul prin parc - mai ales noaptea :) Eu lucrez pâna la ora 16:30-17!
      Prin parcuri îmi place sa ma plimb, sa admir natura, sa observ schimbarile. Când fac sport, fac sport! :) Când este vorba sa investesti pentru mentinerea sanatatii, încerci sa faci economii în alta parte.

      Ștergere
  19. Alergatul noaptea nici mie nu-mi place! Eu am slabit in aproape 2 ani 20kg cand eram in Romania, cu alergat(ziua!) si dieta. Oricum, fiecare trebuie sa-si aleaga modalitatea de a slabi/se mentine care i se potriveste. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) aici ai perfecta dreptate. Fiecare stie si simte ce i se potriveste mai bine... Poate ceea ce pentru mine înseamna usoara încalzire, pentru altcineva reprezinta un real efort. Eu am facut sport de performanta timp de 18 ani si m-am antrenat tot timpul într-o sala de sport. La mijlocul anilor '80 am jucat volei în divizia nationala. Când am venit în Germania, am antrenat o echipa de volei junioare, la scoala sportiva si personal am jucat tip hobby, într-o echipa mixta. In ultimii 10 ani, meseria nu-mi mai permite program flexibil, am timp liber doar seara si... am ales sa-mi intretin sanatatea intr-o sala fitness. Asta este :)
      Apreciez intentia ta si-ti multumesc :) O seara faina!

      Ștergere