joi, 16 ianuarie 2014

Din nou la cinematograf

Filmul pe care l-am vazut saptamâna aceasta, "The Secret Life of Walter Mitty" / "Viaţa secretă a lui Walter Mitty" nu este recomandat celor care prefera lucrurile clare si nu-si permit sau nu au încercat niciodata sa viseze cu ochii deschisi.
Filmul este recomandat celor cu suflete romantice, celor care risca certul pentru incert spre a-si îndeplini un vis, celor care sunt pregatiti sa înfrunte orice dificultate doar pentru satisfactia personala de a-si mentine verticalitatea.
Filmul este practic un omagiu adus oamenilor "marunti" cu idealuri marete.
Ben Stiller este directorul si producatorul filmului si totodata actorul din rolul principal - Walter Mitty. Partenere de film îi sunt Kristen Wiig - în rolul Cheryl Melhoff si Shirley MacLaine, în rolul mamei - Edna Mitty si aici trebuie facut un compliment special acestei valoroase actrițe care joaca superb la cei 79 de ani! Sean Penn este deasemenea o aparitie deosebit de placuta în acest film, rolul legendarului fotograf și aventurier Sean O’Connell, punându-i în evidenta farmecul masculin, lasând impresia ca flirtează cu camera de filmare fara nici o intentie de a-si ascunde ridurile.
Premiera filmului a avut loc la data de 5 octombrie 2013 în cadrul Festivalului Filmului New York. Data lansarii în România a fost 27 Decembrie 2013 si în Germania 1 ianuarie 2014.
Scenariul filmului se bazeaza pe nuvela scrisa de James Thurber în anul 1939 si reprezinta a doua încercare de ecranizare, primul film - intitulat deasemena "The Secret Life of Walter Mitty", dateaza din anul 1947.
Filmul combina toate genurile, continând aproape în egala masura romanta, aventura, fantezie, comedia si drama.
Rotten Tomatoes - site-ul web international recunoscut ca având cele mai bune informatii si recenzii la filme, a acordat filmului "The Secret Life of Walter Mitty" un scor de 48 la suta.
Mie mi-a placut! ;) But I am a dreamer...

9 comentarii:

  1. Din descrierea ta cu siguranta si mie o sa-mi placa! O sa -l vad cu siguranta....:)
    Multumesc pt recomandare!
    Seara faina, pop!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci de descriere, maine chiar vroiam sa mergem la film! :))
    I am a dreamer too...... :)
    pupici Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru recomandare! :) Foarte multumesc! Cum nu sunt fan cinematograf (doar pentru ca nu-mi plac cele din BV) prefer sa le vad pe net sau de pe DVD... De data aceasta am gasit filmul pe net! Si-s tare bucuroasa! Maine seara sper ca voi reusi sa-l strecor in "program" si sa-l vad - voi reveni aici dupa ce-l vad! Sper doar sa nu faca PC-ul la fel de multe nazuri ca ieri, cand mi-a fost pusa rabdarea la grea incercare! :) Ben Stiller imi place mult-mult... :)
    Cu ocazia cautarii am aflat ca povestea a fost publicata prima data in The New Yorker si pe cate de scurta a fost, pe atat de mare impactul la public; si au fost cativa, de-a lungul timpului, care au pus in scena povestea. Si am mai aflat ca de la aceasta poveste s-a nascut expresia "e un Walter Mitty", adresata celor care viseaza cu ochii deschisi! Cum sa ratez acest film?! :) Oare nu visele ne inspira, adesea, realitatea? (parafrazez pe nu-stiu-cine)
    Ziua minunata sa iti fie! Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am trecut şi pe acesta pe listă, because I'm a dreamer, too. Da, de ceva timp ajung foarte repede în România filmele bune şi aş zice că la fel se întâmplă şi la cărţi.
    O zi frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. synchronicity-l-am vazut ieri si m-a impresionat f tare

    RăspundețiȘtergere
  6. Am notat și-l voi vedea. Se știe că și eu sunt o visătoare ! :)

    Mulțumesc pentru informație, să ai o zi frumoasă, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  7. Il am si eu in watchlist, dar inca nu a ajuns la noi la cinema...

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca e un film pentru romantici, atunci il trec pe lista mea de filme pe care trebuie sa le vad neaparat!

    RăspundețiȘtergere