joi, 2 ianuarie 2014

Cum am petrecut REVELIONUL?











PS: Am recurs la varianta benzilor desenate, pentru ca cele mai bune fotografii ale mele din noaptea de revelion... arata asa:



Salut participantii la Miercurea fara cuvinte numarul 1 din 2014! La multi ani! pitici-dar-voinici, Shakuka, Gianina, Dan, Coco, pandhora, Florin, Oana Clara, Liliana, Steliana, Elena, Floarea bunica, Maria, KARMAPOLICE, Cristi, axasport, Dana Bonea, Melly, Travel to a new era, 13angi, Minnie, Iulisa, Sorin, Irina , Nima , Claude Bazar, anastasia, Ileana, geanina, Kadia, dupa ora 25, Jo, Liviu , Lumea lui Alexandru

21 de comentarii:

  1. Mare pacat!
    Poate ca cele de afara arata asa din cauza ca sa aburit lentila! Cine stie?!
    Dar si banda desenata e haioasa! :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, Minnie draga, lentila nu era aburita, însa.. am facut eu un experiment nou. Am setat aparatul pe slow motion si pe Night photography - automatic... E o combinatie catastrofala! :)))
      Benzile desenate le-am facut cu un nou app pentru telefonul mobil: Bitstrips. E tare tare haios! :)
      te pup. Noapte buna!

      Ștergere
  2. Interesante benzile desenate :))

    Iti doresc sanatate, fericire, sa ai parte de impliniri si cele mai tainice dorinte sa ti implineasca !!

    La multi ani 2014 !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta sa fie singura problema pe anul 2014! Munca multa ,cred eu la postarea facuta.Important ca ai facut un revelion pe placul tau.Sa ai parte de un an bun si numai multumire !

    RăspundețiȘtergere
  4. genial you cartoonized yourselves..super imi place..la multi ani

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!
    cam asa am petrecut si noi... insa, in ceea ce priveste pozele asa am patit si eu cand am vrut sa fac un filmulet cu articificiile... nu mi-a iesit :(( in graba aia de atunci nu s-au facut inregistrarile, asa ca... raman doar cu amintirea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Se pare ca ai avut un Revelion bantuit de fantome care s-au vrut si ele fotografiate. :)
    Un An nou minunat si muuulte fotografii frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos! Mi-a placut mult ideea cu benzile desenate.Cum ai facut asta?

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte faina ideea cu benzile desenate! :)
    La multi ani, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Haaa, ce grozavă e ideea cu benzile desenate!:)))) Tare mi/a mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dragi Carmen si Helmut, fiecare zi sa fie o bucurie, fiecare vis sa devina realitate!
    Eu din benzile desenate am inteles ca Helmut e un cantaret talentat iar tu o dansatoare nemaipomenita! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. a fost mult alcool in joc? mie mi-a decedat ap foto acum cateva lui, camera video face poze oribile si cele de pe mobil nu-s nici ele mai bune. asa ca mos craciun imi aduce azi-maine un ap foto nou............

    RăspundețiȘtergere
  12. O seară bună spre miezul nopții.
    Fotografiile tale din noaptea de revelion sunt excelente pe lângă ale mele. Atât fotografiile cât și filmele mi-au ieșit o pată neagră.în care se vedeau doar lămpile străzii și la filme se auzeau clopotele catedralei și bubuiturile artificiilor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos! Nu ai auzt telefonul ...te-am sunat la ora Germaniei sa te felicit ca pe o ,,germanca,, dar, artificiile erau mai galagioase decit mine. La Multi Ani ! Ati fost si cu noi! cu drag, Lu

    RăspundețiȘtergere
  14. Draga mea, ne-a plăcut şi această inedită prezentare. Nici eu nu am poze din noaptea de Revelion, pe motiv de aparat foto pe ducă. Pup şi iar urez un an nou plin de realizări!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani, draga Carmen! Frumos si vesel ati petrecut noapte dintre ani. Ideea de a transpune in benzi desenate toate evenimentele, este tare hazlie si reusita. O idee buna.
    Numai bine si un An Nou bun si frumos! Cum l-ati inceput, asa sa o tineti pana la... urmatorul! :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. draga mea draga, nu te dezminti, tu ai mereu cele mai faine idei iar asta le bate de departe pe toate...felicitari!!
    urmandu-te pas cu pas in seara de Revelion prin intermediul benzilor desenate, parca m-am simtit acolo :)
    te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Excelenta ideea benzii desenate! Iti urez un An Nou plin de reusite si la cat mai multe poze frumoase (sau nu, pentru o creativitate crescuta ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. La mulți ani,Carmen,multă sănătate și fericire vă doresc și să fie 2014 un an cu bucurii și fericire din belșug.
    Am fost fără computer din 21 decembrie până în 5 ianuarie așa că spre regretul meu nu am putut activa în blogosferă !

    RăspundețiȘtergere