joi, 16 ianuarie 2014

"But most of us are romanians"

Awards with rules, from Xaara Novack:
You must link back the person who nominated you.
You must answer 11 questions by the person who nominated you.
You have to pick 11 people to nominate and write 11 questions for them.
You can’t nominate the person who nominated you. (so much nomination…)
You must tell the nominees they have been nominated (as I was saying, it would sound better in ro)
And the questions are:
1.Care este ultima carte citită?: Michel Birbæk - "Die Beste zum Schluss".
2.Ceai sau cafea? Cafea - de cinci ori pe zi, ceai - o data pe saptamâna.
3.Ai tatuaje? Ți-ar place să-ți faci? Dacă da, ce anume? Nu am curaj si nu am încercat nici macar un tatuaj temporar.
4.Ce melodie te obsedează în momentul actual? De la Craciun ascult în fiecare zi Sarah Brightman - "Winter light" si înca nu m-am saturat!
5.Unde ai vrea să călătorești anul acesta? [Daca as raspunde la întrebarea "unde as vrea sa calatoresc", nu mi-ar ajunge o zi, asa ca am sa raspund la întrebarea "unde am planificat sa calatoresc anul acesta". De asemenea nu ma voi referii la zilele de concediu petrecute în tara (în Germania) ci doar la acele calatorii în strainatate] În luna iunie ne-am gândit sa petrecem o saptamâna la Paris, luna august am rezervat-o pentru România (Sibiu, Mamaia, Bucuresti), o saptamâna din septembrie în Italia (Gardasee, Verona, Venetia) si cel putin o saptamâna din luna decembrie la schi, undeva în Austria. Cam acesta este planul - sper sa fim sanatosi si sa-l putem realiza.
6.Ce hobby-uri / pasiuni interesante ai? Oh, nu sunt deloc aparte, am hobby-uri normale: sport, blog, foto, lectura, cinema.
7.Ce seriale urmărești? Ma uit la televizor din ce în ce tot mai putin timp. Am urmarit cu mare placere "Desperate Housewives" si "Grey's Anatomy" si mi-a parut tare rau când s-au sfârsit! Acum urmaresc "Midsomer Murders" (o data pe saptamâna) si câteva seriale documentare ce trateaza teme istorice, despre natura, animale, documentare arheologie, documentare științifice (Terra X, Aventura cunoasterii, s.a.).
8.Ce piesă vestimentară ai purtat des până acum? Am purtat si port foarte des rochii.
9.De la 1 la 10, cam cât de ordonată ești ca persoană? As spune timid ca sunt de-un 8 însa stiu ca fetele mele ar sarii ca arse si ar spune "Cum?! Obsesia pe care o ai se noateaza cu 10+!" iar sotul meu ar spune "Cum?! Hai mai taie un punct-doua, fii corecta!" (sotul meu este de 9).
10.Ce mâncare îți place? Nu am preferinte si în general nu sunt mofturoasa. Manânc zilnic fructe si foarte des pește si fructe de mare.
11.Trei celebrități cu care ai lua cina? Un raspuns spontan (dar cu substrat): Bruce Willis, Coco Chanel, Constantin Noica.
Conform regulilor primite, ar trebui sa formulez 11 întrebari noi pentru 11 noi candidati, însa prefer sa adresez mai departe aceste întrebari, nu din lene ci pentru ca mi s-au parut interesante si sunt curioasa ce raspunsuri ar avea: Pandhora, Minnie, Mihaela, Silvia, Diana, Geanina, Floarea, Larisa, Iulisa, Sorin si Alexandru.

26 de comentarii:

  1. multumesc pentru nominalizare draga mea draga, in w-end cred ca voi raspunde pentru ca orice vine de la tine primesc cu drag :)
    ma bucur ca in luna august o sa fiti in tara, in jur de 15 august vor fi si ai mei in Bucuresti (pe 15 pleaca mai exact) daca o sa fiti si voi in Bucuresti mi-ar face placere sa o cunoasteti pe nepotica mea, e blonda ca tine, poate miercurea viitoare voi posta cateva foto cu ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ce fain ar fi sa ne sincronizam planurile si sa o cunosc pe Domnisoara personal. Abia astept fotografii noi cu ea - nu mai stiu exact, dar cred ca ai prezentat-o odata pe blog (sau mi-ai trimis pe mail?!). E tare frumusica!
      te pup si eu. Noapte buna, draga mea draga.

      Ștergere
    2. citeam acum si ma amuzam de ce spune Minnie, tu si ordonata de nota 8 :))
      eu cred ca esti ordonata de nota 20, cu siguranta, mie mi-e frica sa raspund la intrebarea asta :)))
      am vrut sa-ti spun ca si eu am urmarit Midsomer Murders dar acum nu se mai difuzeaza la noi :(
      eram indragostita de oraselele dn film :)
      oricum raspunsurile sunt o radiografie perfecta a persoanei echilibrate dar si visatoare care esti tu :)

      m-as bucura ca lucrurile sa se intample asa :)

      Ștergere
  2. Ma bucur ca ti-au placut intrebarile si ca ai facut leapsa. Oh,da! Neveste disperate. Merita privit, in special in serile relaxante, in pat cu o cana de ceai alaturi.
    Esti un exemplu bun de urmat in privinta rochiilor. Ceva ce vreau si eu sa port mai des, dar cum sunt friguroasa, le las pentru zile mai calduroase si senine.
    Ai ales celebritati interesante. Mi-a placut!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, mi-au placut intrebarile si iti multumesc ca te-ai gandit la mine!
      Nevestele disperate mi-au placut atat de mult încat mi-am cumparat 3 DVD-Box... Am dat peste 150 de euro! dar, daca merita, merita, nu?! ;)
      Rochii?! oh, am pentru iarna câteva din mohair, sunt atât de calduroaseeee! si pe dedesupt port termo-leggins :) Nu vad nicio problema, port rochii atât iarna cât si vara.
      Celebritati?! oooo, lista mea cu "vise" e lunga! :))

      Ștergere
  3. Multumesc de leapsa! Am sa vad ce pot sa fac cu ea! :)))))))))) LOL
    Voi încerca sa o fac poate chiar în weekend!
    Mi-au placut raspunsurile tale! Auz,i 8 daca esti ordonata, nici eu de aici nu te cred! :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. omg eu NU am rochii-ok am cumparat 2 identice din berlin-difera doar culoarea-si oricum le port PESTE blugi

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pt nominalizare !
    Poate in weekend voi gasi ceva timp si pt aceste intrebari!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru nominalizare, Carmen. Preiau cu placere intrebarile, dar nu le voi "da mai departe" nominalizand pe cineva anume, ci lasand lista deschisa (sa zic asa) - sper sa nu fie aceasta o problema. :)

    Zici ca esti ordonata de nota 8? Hmmm... :) Unii ar zice o nota muuuult mai mare, dar tu te cunosti cel mai bine!
    Cafea as zice ca beau in loc de apa. :) Tu bei ceai des: o data pe saptamana! :) Eu nu-mi amintesc cand am baut ultima data...
    De tatuaje nici sa nu aud! Prefer sa nu-mi stric pielea cu desene care se vor... scofalci mai apoi. Cum ar arata un trandafir roz pe un brat zbarcit? Sau o sirena pe un piept de barbat in varsta de 80 de ani? :))
    Si mie-mi plac rochiile! Cele lungi, nu foarte stramte, mi se par la fel de comode ca si pantalonii. Daca vara e rezervata rochiilor iarna prefer pantalonii.
    No, acum te las, sa-mi notez intrebarile... :)
    Imbratisari cu drag! De la grup. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc de nominalizare, draga mea! O voi prelua pentru următoarele zile, probabil marţi.
    Sunt şi eu de acord cu toate fetele că ai fost modestă cu nota 8 în ce priveşte ordinea.
    M-am bucurat tare mult să văd că vii în Bucureşti în august şi mi-ar plăcea enorm să te întâlnesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca vei raspunde si ma bucura ideea întâlnirii in Bucuresti. Ramanem in legatura ;)

      Ștergere
    2. Categoric, da şi abia aştept să vină vara!

      Ștergere
  8. ne cam potrivim la hobby-uri Carmen...si ne cheama si la fel! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru nominalizare Carmen, o sa ma ocup poate chiar astazi, daca nu weekendul acesta.
    Dintre personalitatile cu care as lua cina, si la mine Coco Chanel ar fi pe lista ;).

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen, m-ai facut sa zambesc cu aceasta "leapsa"!!! Am sa ma gandesc putin si am sa raspund, dar nu pot nominaliza pe nimeni mai departe, scuze.
    La pasiunile tale eu as adauga obligatoriu pasiunea pentru frumos, prin faptul ca transformi aproape fiecare zi intr-o sarbatoare pentru ochi si suflet.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase raspunsuri!
    Mc pentru nominalizare....:)
    In ceea ce priveste ordinea , daca o intrebi pe Alex ti-ar spune ca sunt exagerata din cale afara....:)
    Te pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. raspunsul e tipic copiilor, nu?! ordinea a fost singurul motivul pentru care ne-am certat între noi si abia au asteptat sa se mute la caminul studentesc :)))

      Ștergere
  12. Sarut mana pentru nominalizare! Promit sa raspund la intrebari, zilele acestea neaparat.
    Mi-a placut nominalizarea lui Noica la ultima intrebare. Cu adevarat o mare personalitate, de care sibienii isi amintesc cu respect si admiratie.
    Treaba cu ordinea....o inteleg perfect. Imi plac ordinea si disciplina si nu pot sa stau intr-un loc unde lucrurile sunt alandala.
    Numai bine, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere