miercuri, 14 august 2013

Miercurea fara cuvinte (33) - Lizi si Oscar



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

42 de comentarii:

  1. Ce grăsuni simpatici! :) Și sunt așa de simpatici fiind in dublu exemplar.

    RăspundețiȘtergere
  2. A treia poză este... o lecţie de relaxare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Viață de „câine” au pisicile astea :)!
    Superbe fotografiile acestor impozante feline !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha, ha! Sunt simpatici foc şi au aşa o faţă de răsfăţaţi... Îţi doreşti să te relaxezi, ascultându-le....torsul!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Casa cu pisici! Casa cu pisici! :) Superbe exemplare de lenesi curiosi - contadictie in termeni, as zice. Dar mai bine nu mai zic nimic, ca scriu prostioare. Tare-mi plac blanosii! Pernite pufoase-pufoase!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt atat de frumosi! Superbe fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase și cuminți.
    Să ai o noapte liniștită în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar ce atente sunt şi cum stau la pozat! Îmi place şi tăviţa-coşuleţul. Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa fie rude pisicile tale, ca tare mai seamana una cu alta, e greu sa le deosebesc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Buna dimineata tuturor!
      Buna dimineata Cip!
      nu, nu sunt pisicile mele, sunt ale matusii mele din Ulm.
      Daca vezi cele doua pisici una langa alta, le deosebesti fara probleme: Oscar e mai mare si are mutrita de barbat ;) iar Lizi este un cap mai micuta si are figura delicata, de domnisoara mofturoasa :)))
      happy WW!

      Ștergere
  10. Nu stiu de ce, dar asa m-a luat o lene...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună CARMEN!
    Sunt superbe felinele tale!
    O zi de miercuri cât mai plăcută îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce faine sunt matzoacele... Sa va traiasca! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase animăluțe mai sunt și pisicile! Din cauza lor îmi plac felinele... De care îmi e frică!:))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat de bine se potrivesc in decor.. Tare faini prieteni :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-ar place sa locuiesc in Ulm! Salutari pisicilor!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca mi-ar placea sa locuiesc si eu cu frumusetile astea doua.:))
    Sunt atat de frumoase!
    Zi faina, Carmen!Pop!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumosi sunt!
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  18. Lizi si Oscar - faine nume de pisici .... si ce frumoase sunt ele ....Imi plac ca sunt gri perlat ... si se vede treaba ca duc o viata buna.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Tare drăgălașe! Îmi place culoarea lor!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt doua exemplare splendide. Rasfatul este pe masura :)
    Lizi e foarte feminina iar Oscar pare un dur ;) :)
    O zi de miercuri minunata, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  21. Si pe ei si pe voi va saluta Motanii de la Bucuresti! Miaaaaaau! Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  22. Foarte dragute sunt pisicile, si foarte rotunjoare... a mea a mai slabit acum face nazuri la mancare. Intamplarea face ca si eu am postat tot despre pisica mea.

    RăspundețiȘtergere
  23. Am o adevărată slăbiciune pentru pisici. Sunt in stare să vorbesc cu orice pisica de pe ecran sau din fotografie, in lipsa uneia in carne si oase :)). Ale tale sunt tare drăgălașe, Carmen! Parca le și simt blănița sub degete. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Cotoiul ala gri e de-a dreptul indesat, ca sa nu zic grasan...nu i-ar strica putina miscare si ceva dieta.

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumoase pisici are matusa ta si ii multumim
    ca imparte bucuria exjistentei lor cu noi,
    iar pe tine te imbratisez cu drag ca le-ai postat!

    RăspundețiȘtergere
  26. Uff, mi-e dor de Pisu' meu....
    Am încercat şi eu să tac dar... nu am reuşit de tot :D

    RăspundețiȘtergere
  27. De când îmi doresc asemenea pisoi... :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Sunt minunați!
    Al meu mai trebuie să crească până ajunge așa mare! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Dar avem şi noi pisicile noastre :)
    Mă rog, le-am găsit căutând te miri ce cu obiectivul aparatului de fotografiat.

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce bine se simt în confortul respectiv. Îmi plac mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Sunt adorabili! :D Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. Frumoase pufoseniile, par sa fie rasfatate. Imi place ca si camera imbie la relaxare si povesti :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Spre sfarsitul zilei, si eu: restul de buruieni!

    RăspundețiȘtergere
  34. Se vede ca sunt indragite si rasfatate:x sunt 2 pufosenii tare simpatice:x:X

    RăspundețiȘtergere