luni, 15 iulie 2013

Creta (7) - Apus de soare

pentru rubrica Pink Mondays - tabel de înscriere la KarmaPolice




Tuturor, un start bun în noua saptamâna!

22 de comentarii:

  1. Creta...ce loc superb!
    Vad ca si tu esti in vacanta...Eu tocmai m-am intors dintr-un tur de doua saptamani in diferite tari din Europa...imi este insa dor de tine!
    Ma bucur sa vad ca tu si familia sunteti bine!
    Te imbratisez cu tot dragul si iti urez concediu placut in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Vera, si eu ti-am simtit lipsa... Rar ai mai intrat pe blog. Eu te pândesc mereu, sa mai stam la taclale :))
      Asa deci, ai calatorit mult în ultima vreme. Ma bucur ca activitatea în care esti antrenata, iti face placere si iti aduce satisfactii.
      Da, suntem toti bine. La sfârsitul lunii ies si fetele din sesiunea de examene si atunci va fi si mai frumos acasa :)
      Te pup si te îmbratisez. Concediul s-a terminat, lucram din nou din 9 iulie :(

      Ștergere
  2. Pe lânga frumuseţea indiscutabilă a peisajelor din insulele greceşti, nu pot acum să nu mă amuz de un anumit "limbaj" prietenos sugerat de gestica pantofilor, de poziţia lor.
    La ultima poză am privit fascinat : m-am uitat bine de tot deoarece credeam că este un imens vas de croazieră cu 12 punţi, ancorat, ale cărui lumini se reflectă în apa liniştită a portului elen...Superimagine, de mare efect !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) oooo, deci cunosti si limbajul pantofilor :))
      Peisajul din balconul camerei noastre a fost intr-adevar minunat! Nu doar panorama hotelului de vizavi si plaja, ci si rasaritul de soare în dreapta, peste mare si apusul în stânga, peste dealuri. Am avut noroc!

      Ștergere
  3. Grecia este mama multor astfel de locuri cu adevarat superbe.Foarte frumoase poze,si daca inca te afli acolo,vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Madleene draga! vacanta s-a sfârsit, însa gândurile bune sunt binevenite oricând, deci, multumesc!

      Ștergere
  4. tu stii ca vacanta ta in Creta mi-a deschis si mie apetitul pentru acele locuri?
    ma gandesc serios la asta! e absolut superb! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow, ce ma bucur, Geanina draga! neaparat sa mergi, dar... la anul, pentru ca cea mai frumoasa perioada pe Creta este sfârsitul lui iunie, inceputul lui iulie. In iunie mai ploua si in auguat este naduseala. Pe coasta de sud a insulei apa marii este 5° mai rece si temperatura aerului cu 5° mai ridicata. Asa ne-a spus ghida, o tipa de incredere.

      Ștergere
  5. Eternele apusuri... Da pisici cretane n-ai gasit? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) frunzele erau "blegi" doar la ora amiezii, apusurile, cum bine ai remarcat "eterne" si.. daca ma gandesc bine, chiar ca am descoperit si ceva mâte cretane "lesinate". Ah... trebuie neaparat sa caut fotografiile! ;))

      Ștergere
  6. grecia...tzatzichi, zucchini, cofetarii muzeu, apa care pare incalzita cu termoplonjonul:)))....frumoos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ehei, cretanii sunt foarte mândri ca sunt insulari si se tin mai ocosi ca gercii de pe continent. Nimic din Hiraklion nu se compara cu Atena! :))
      încalzita cu termoplonjonul, nu! apa a fost superba, revigoranta, fara a fi rece. In rest, da - ai perfecta dreptate! in plus, as mai adauga Sirtaki ;)

      Ștergere
  7. Esi miriapod, ai patru picioare?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact, bine observat! :)) "jumatatea" mea purta mocasini albi ;))

      Ștergere
  8. Nu prea am ce comenta,totul e un vis! Imi plac balerinii tai verzi si lejeritatea pozitiei de a privi in departare.Un compliment sotului; are picioare de doamna,delicate,mai fine,de aceea nu s-a inteles in fotografie.O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) esti tare simpatica Floarea draga!
      nici nu trebuia sa inteleaga neaparat cineva ale cui picioare stau sprijinite de balustrada balconului... Prin aceste fotografii am cautat doar sa transmit frumusetea momentului... Sa privesti un superb apus de soare, într-o pozitie deosebit de relaxata!
      O seara faina si tie! :)

      Ștergere
  9. Ati stat pe balcon pana nu vi-ati mai vazut pantofii?:))
    Locuri minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact :))) pâna când nu am mai vazut ce culoare au :))
      Noapte buna, Angi draga!

      Ștergere
  10. Minunat! Ador apusurile de soare la malul marii! Le gasesc deosebit de romantice....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate, în localitatea unde am locuit, Agia Pelagia - soarele apunea peste dealuri, dar întreaga zona era învaluita în purpuriu-auriul dulce al soarelui "somnoros" :)

      Ștergere
  11. Peisaje minunate privite cu multa relaxare :)
    Am sa fac si un mic compliment. Incaltamintea voastra e foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarata relaxare! am savurat momentele de început si sfârsit de zi din balcon si nimic nu poate aduce mai multa destindere decat zgomotul valurilor marii si culoarea diafana pe care o împrastie ochiul de soare.
      PS: pantofii :)) ai mei s-au nenorocit, ca nu am avut alceva mai stabil pentru drumetia în munti si la capatul traseului am constatat ca varfurile pantofilor erau dezlipite :)) La hotel i-am aruncat... Ca sa compensez "pierderea" mi-am cumparat din Heraklion o pereche de sandale elegante si una "de toate zilele". Geamantanul nu s-a usurat, ba dimpotriva ;)

      Ștergere