vineri, 26 aprilie 2013

Reflexii ca-n oglinda...

pentru rubrica Reflexii în oglinda - tabel de însciere la Sorin


43 de comentarii:

  1. umbrele in imagini si cuvinte...o reflexie originala...imi place mult ideea :)
    e prima data cand citesc aceasta poezie...e frumoasa si apasatoare in acelasi timp...
    pup draga mea draga,somn usor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poezia este deosebita, si mie imi place tare mult!
      multumesc draga mea draga.
      Va doresc o seara minunata! Pupici.

      Ștergere
  2. Super ingenioase reflexii/umbre :)
    Sunt autoportrete după cum se poate vedea din umbre !
    Îmi plac versurile Anei Blandiana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) bine spus "autoportrete" la secunda :))
      Blandiana are o multime de poezii minunate!
      O seara faina! numai ganduri bune, spre voi :)

      Ștergere
  3. Esti grozava! Mi-ai amintit de baiatul cel mare care atunci cand era micut se temea teribil de umbra!
    Sa ai o zi cu soare draga mea si usoara ca un fulg! pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imbratisari, draga mea. Multumesc, esti o draguta, mereu gata să ajuti! te pup

      Ștergere
  4. Cand incepi sa te gandesti ce idei de reflexie va mai avea, vii si ne surprinzi cu aceste poze. Minunate.
    O noapte placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca am reusit si de data aceasta sa te surprind in mod placut ;)
      O seara minunata iti doresc!

      Ștergere
  5. Seria de 3 fotografii e absolut minunată!
    O zi liniştită! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase umbre, mereu alături ! Să fiți fericiți mereu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult! Sanatate sa fie! si voua la fel, Zina draga!

      Ștergere
  7. Super Bilder Carmen,
    Grüßle und ein sonniges We
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Crissi, vielen Dank! dir auch ein schönes wochenende : )

      Ștergere
  8. Ce faine-s fotografiile! Imi plac tare mult pozele cu umbre. Cred ca avem si noi cateva :). Zi faina Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunata! Te imbratisez, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca esti ok! imbratisari, pupici si multumesc pentru semn :-*

      Ștergere
  10. Minunata poezie... te obliga sa reflectezi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i asa? Blandiana, N.Stanescu, Labis si Eminescu sunt "comoara mea" :)

      Ștergere
  11. Umbre fericite!. O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  12. Niciodată nu m-am speriat de umbra mea.Până acum când, privind pozele, am început să mă sperii de ale...altora! :))) Dar, cu asemenea poze găsite şi postate cu gust şi talent, putem spune - după o veche zicală populară - că fotograful "nu face umbră pământului degeaba!" :))) Q.E.D. !!!
    Cu bine şi cu un weekend cald, de primăvară !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) esti tare simpatic! zau asa :) quod erat demonstrandum!
      Weekend minunat iti doresc!

      Ștergere
  13. Umbre indragostite :) Weekend placut! Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  14. Fotografii excelente!
    O zi cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Umbrele spun multe...Zici ca e grafica pe alee!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ne putem da seama la ce ora au fost facute fotografiile dupa marimea umbrei. Trebuie doar sa imi amintesc in ce moment al zilei umbra este alungita mult. Foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) fotografiile le-am facut in timpul plimbarii de ieri, dupa orele de serviciu, în Gradina Botanica... Cândva între 17:30 si 19:00.
      Soarele a apus la ora 20:39 si am avut o zi ca de vara! Aerul a fost clar si cerul fara pata de nor!

      Ștergere
  17. intotdeuna m-au fascinat umbrele...:)
    sa ai un weekend minuat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place sa ma joc cu ele :)
      De fascinat, pe mine ma fascineaza Soarele, cerul, dar mai ales ceata! :)
      Pup. Multumesc, un weekend fain si tie!

      Ștergere
  18. Umbre foarte frumoase! Umbre pereche :) Ai dreptate, sunt ca niste reflexii si umbrele.
    Imi place mult si poezia Anei Blandiana. E profunda.
    O seara cat mai placuta, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) reflexii în oglnda amurgului.
      Ma bucur mult ca ti-a placut ideea mea si poezia pe care am asociat-o postarii.
      O seara placuta si tie, Elly draga!

      Ștergere
  19. Am si eu o poza asa, bine ca mi-am amintit sa o caut!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce idee faina cu umbrele ,super reusite pozele!
    Weekend plin de bucurie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Umbre - reflexii ale sufletului. Reflexii si reflectii :)
    O seara frumoasa si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  22. În fond, ai dreptate: şi umbra este un mod de reflectare!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce fotografii frumoase! Ai "reflectat" atât de bine ideea de "împreună". Aşa să fiţi mereu!
    Weekend frumos, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere