miercuri, 17 aprilie 2013

Miercurea fara cuvinte(16) - Big Jerry

(dulăul vecinilor)

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

54 de comentarii:

  1. Ce pufosenie frumoasa!
    E adorabil...!
    Pop...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa „dulău” mai mare plăcerea să ai și să vezi!!!
    Aproape am adus și eu dulău astăzi la Mfc :)!
    Happy WW !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ne-am sincronizat! Si eu tot poze cu un catel am ales...doar ca Azorel este muuult mai mic :)). Foarte simpatic dulaul!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Și frumos pe măsură. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pare stăpânul grădinii, şi nu numai :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte frumos! Şi se bucură de primele zile de primăvară... :)
    ca noi toţi... Noapte bună, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha ha:D salutari de la mine si Dodo :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos caine, dar eu iubesc pisicile! :))
    Happy WW draga mea, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce ochisori blanzi are :)
    l-as pupaci daca as fi acolo :)
    happy ww draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cât este de frumos! Cum să nu-ţi fie drag aşa un camarad blănos şi lătrăcios?
    Happy Ww, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ne-ai făcut o frumoasă surpriză cu aceste fotografii.
    Să ai o noapte liniştită în continuare şi să ai parte de zori la fel de frumoşi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vă aduc încă un fragment de acasă ...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu mi l-as dori pr Big Jerry sa-mi faca o surpriza iesind de sub masa... :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos si cuminte catel au vecinii tai.

    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  15. BIG indeed..nu mi se pare nici pufosenie nici adorabil ci exact ce trebuie sa fie un caine-cel mai bun prieten al omului-are o alura curajoasa si prietenoasa, ce stis sa isi iubeasca si apere stapinul

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce dragut e! Inspira siguranta! Mi-ar place si mie asa un caine!
    O zi frumoasa draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună Carmen!
    Frumos câine dar,mai mult și mai mult îmi plac pisicile!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. Superb catel cu multa atitudine si personalitate :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna dimineata, Carmen
    Frumos exemplar! Atunci cand iesise de sub masa,furase vreo friptura? :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Vream si noi o astfel de pufosenie insa faptul ca stam la bloc ne cam impiedica. :(

    RăspundețiȘtergere
  21. Pline de caldura poze! M-ai inspirat!

    RăspundețiȘtergere
  22. cam la genul asta de caine ma gandesc, atunci cand imi imaginez cum ar fi sa ma decid odata si sa-mi iau unul :) e superb si l-ai prins in tot felul de ipostaze amuzante!

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte frumos si cuminte. Cam tragea la somn, probabil tocmai mancase ceva bun. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Hop si eu! Nu puteam sa lipsesc :) Desi maimuta mea nu se compara cu dulceata asta de "dulau" golden :)

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce-mi place poza cu el sub masa! Superba ipostaza!

    RăspundețiȘtergere
  26. Câinele vecinilor mei e o pisică văzută azi-dimineaţă în curtea unei clădiri dezafectate. Mi-a părut rău că n-am un Blackberry cu teleobiectiv (comandă fermă).

    RăspundețiȘtergere
  27. "Un dulãu
    Câine rãu"

    Nu pare dulãu...

    RăspundețiȘtergere
  28. superb catel... well,inspiratia mea e despre o pisica

    RăspundețiȘtergere
  29. Ham ham, ne bucuram de primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  30. "Cu cît îi cunosc pe oameni mai bine, cu atît îmi iubesc căţelul mai mult". Sau pe aproape, că am uitat pînă şi cine a spus acest mare adevăr. Deh, biet omuleţ...

    RăspundețiȘtergere
  31. Simpatic foc Jerry! Happy WW! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  32. Dacă aş locui la casă aş vrea şi eu un căţel fluffy aşa ca el. :D Dar aşa, în apartament, n-ar avea destulă libertate.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  33. Un exemplar frumos de Golden Retriever :)
    Si l-ai surprins in ipostaze tare faine :)
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  34. Dragalas foc Big Jerry! Se vede ca este un caine foarte bine ingrijit si rasfatat cu de toate.
    O zi minunata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Frumos,.simpatic si foarte fotogenic Jerry!
    Iti doresc o zi, o saptamana, cu multe impliniri sufletesti!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  36. Dragalas foc, Big Jerry! Se vede ca este un caine foarte bine ingrijit si rasfatat cu de toate.
    O zi minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Cat e de dragalas. Straluceste de sanatos, si mai ales iubit!

    RăspundețiȘtergere
  38. O minunatie ce Jerry.:)Ce sugubat e sub masa!:)Isi linge satisfacut botul!:)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  39. Imi place ideea cu Miercurea fara cuvinte; o sa particip si eu incepand de saptamana viitoare. Jerry e un scump

    RăspundețiȘtergere
  40. Mult prea simpatic:x pot sa'l flocosesc si eu putin sau ma musca?:d

    RăspundețiȘtergere
  41. E un dulau mai mic,nu am cum sa-i fac o poza la cel al veciunului meu sa vezi! E bine ca sunt ai vecinilor si suntem prieteni cu ei.Nu?

    RăspundețiȘtergere
  42. Fenomenul miercurii fără cuvinte i-a amploare! :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Privirea lui atenta imi aminteste de catelusa mea, Chandra, mai ales ca si ea era masiva. Au trecut doi ani de cand am pierdut-o si tot ma mai gandesc cu jale la ea. :((

    RăspundețiȘtergere