luni, 22 octombrie 2012

De ziua mea...

Sâmbata, 20 octombrie, am fost ziua mea de nastere dar de serbat am început sa serbez înca de joi. Am exagerat uitând ca nu mai am 20 de ani si am chefuit trei zile si trei nopti, cauza pentru care am fost absenta aici pe blog.
Astazi doresc sa multumesc tuturor celor care mi-au adresat aici felicitari: Pandhora, Mirela, Alina, Tu1074, Florin, Ninu, Geanina, Tudor, Zina, Robert, Gabi, Daurel, Vienela, Dan, Elly, Diana, Ema, Nicoleta, Sorin, Anastasia, AnaStasia, Stefania, Vasile, Minnie, Angi, Alex, Slowaholic, Cella, KaBea, Aurora, Melly si Vera. Toate gândurile voastre frumoase sa se întoarca înzecit spre voi!
O surpriza deosebita a fost sa descopar dedicatiile speciale din partea prietenilor dragi: Mirela, Alina, Anastasia, Tu1074, Florin si Ninu, carora le marturisesc ca am fost deosebit de miscata de frumosul lor gest. Va îmbratisez.
Acum va invit pe toti la o felie de tort si... Dam timpul înapoi - este din nou petrecere de ziua meaaaaaa :)) Sanatate si la multi ani, tuturor!

Update/23.10.2012; 21:30 - Multumesc din suflet Iulisei, pe care o rog sa ierte faptul ca nu am observat articolul Happy Weekend.

51 de comentarii:

  1. Ypyyyyy!
    La multi ani inca si inca si inca o data!
    Ai niste fete tare frumoase, iar tu esti intr-o forma extraordinara. Am impresia ca esti intr-un fel ca in filmul acela The curious case of Benjamin Button si ai decis ca de acum sa intineresti,hihi.
    Frumos ai aranjat masa. Se pare ca a fost o petrecere pe cinste!
    Ma bucur ca ai avut parte de momente frumoase de ziua ta.
    Multi pupici.
    Cu drag,
    Vera

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, m-a binedispus comentariul tau, Vera draga! esti o draguta! multumesc :))

      Ștergere
  2. Ma bucur pentru tine si îti admir frumusetea de fete! Iti doresc sa ajungi bunica cu multi nepoti! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Minnie, si eu abia astept sa devin bunica, dar... se pare ca fetele mele îsi lasa timp :)) evenimentul nu se va intampla prea curand.

      Ștergere
  3. draga mea draga,esti o frumoasa frumoasa...ai stralucit de ziua ta :)
    fetele tale sunt la randul lor,cum altfel decat asemanatoare mamei lor,in concluzie-frumoase :)
    a fost soare din cate am vazut,ma bucur ca vremea buna ti-a facut o surpriza placuta...
    am vazut ca v-ati plimbat,v-ati desfatat cu bunatati si clar,v-ati distrat...asta da petrecere!
    am furat o bucatica din tortul ala grozav nu inainte de a-ti mai ura o data la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu m-ai vazut dupa ziua mea :)) abia m-am târâit de oboseala, pana in pat! iar ziua de luni la serviciu a fost un calvar! cum am ajuns acasa, am tras un pui de somn de o ora. Apoi am mai adunat de prin casa (ca am avut 6 paturi suplimentare) si iar am dormit, de la 22 la 7:30! azi am ajuns la birou pe ultima clipa (avem Gleitzeit de la 6:30 la 8:30) De obicei sunt prima aici, dar astazi le-am creeat emotii colegilor :)) insa nu am intarziat, m-am incadrat perfect in timpul regulamentar :)

      Ștergere
  4. Ai dreptate,la 21 de ani ar trebui sa te gandesti mai bine,nu sa sarbatoresti trei zile si trei nopti....;)

    O feliuta de tort am gustat si eu.
    La multi ani,inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) asta chiar a fost un compliment dragut :)) te pup draga mea

      Ștergere
  5. tare bun trebuie sa fie tortul!! nu pot decat sa-l privesc...:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu spun ca cele mai bune dulciuri sunt cele virtuale, pentru ca au 0,0 calorii :))

      Ștergere
  6. La multi ani, Carmen!!

    Sanatate multa , fericire,si tot ce iti doresti sa se implineasca...

    Sa fii iubita!!!

    O bucata de tort am sa iau si eu, ca prea arata bine :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! si tie sanatate, vise implinite si la multi ani!

      Ștergere
  7. La multi ani! cu multa sanatate si tot ce e mai frumos in viata. Sa aveti numai zile senine:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumim frumos!
    Iar dedicaţia specială este sici: http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2012/10/se-zvoneste.html
    Te îmbrăţişez cu drag!
    O săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Anastasia, multumesc mult! te rog sa ma scuzi... nu stiu cum am ratat dedicatia, dar am corectat acum :)) sunt deosebit de onorata, multumesc!

      Ștergere
  9. Fara nici un gand de a te flata, vreau sa iti spun ceea ce stii deja: ai niste fete incredibil de frumoase, iar tu nu pari a fi mama lor, ci sora mai mare.
    Multumesc pentru felia de tort, a fost foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! :)) asa ne si simtim, ca surorile :)) te pup

      Ștergere
  10. la multi si fericiti ani cu sanatate si multe bucurii iti transmitem inca o data din Apusenii dragi tie! Multam de tort! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va multumesc mult dragilor! sa aveti parte de sanatate si sa ne vedem, cel tarziu la vara ;)

      Ștergere
  11. Minunate fete, minunată mamă, frumoasă zi și încă odată:
    LA MULȚI ANI CU SĂNĂTATE!
    Mulțumim pentru tort, e delicios! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, Carmen!
    Energia si otimismul tau, dar si felul in care iti infrumusetezi viata sunt un adevarat exemplu pentru mine. De fiecare data cand trec prin blogul tau ramana cu un mic bagaj de idei de pus in practica dar si cu un zambet in suflet:)
    Multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  13. Și eu spun un La mulți ani întârziat... Multă fericire și multă iubire...

    RăspundețiȘtergere
  14. la multi ani sa fii fericfita alaturi de cei dragi si sa vezi cit mai multe locuri frumoase

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-a placut ff mult videoclipul YouTube, inclusiv muzica vesela ! Uite melodia cantecului norvegian echivalent pt Multi Ani Traisca, adaptata numai bine pt un dans: http://www.youtube.com/watch?v=ppnoP24ZDEI

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani! Ce frumoase sunteti voi fetelor! Si ce frumos ati petrecut! Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Primiți urarea mea, chiar dacă vine atât de târziu?... Mă gândesc că da... :)
    Din suflet vă doresc să trăiți ani mulți, plini de frumos și senin! Să fiți sănătoasă!
    Pupici și îmbrățișări magice! :)
    Cu drag,
    Sara

    RăspundețiȘtergere
  18. Fain si... frumos !
    multi ani sa traiesti, ca multora...trebuiesti !

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani si fericire,inima sa ti se umple de bucuria implinirilor si realizarilor in tot ceea ce iti doresti !!
    http://iulisa.blogspot.ro/2012/10/happy-weekend.html

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani cu intarziere! Sper sa mai fie si altcineva cu urari dupa mine, macar sa primesti cel putin o saptamana urari si musafiri. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani sanatosi si frumosi si din partea mea!!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  22. La mulţi ani Carmen! Multă sănătate şi fericire! ...de restul te ocupi tu! ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Încă o dată, La mulţi ani fericiţi! Şi....sărut mâna pentru tort! :-)

    RăspundețiȘtergere
  24. Inca o data "La multi ani!", draga Carmen! Sa fii sanatoasa si fericita alaturi de frumoasa ta familie! Vad ca ati sarbatorit, nu gluma! ;) Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  25. Încă o dată îți urez să fii sănătoasă și fericită alături de cei dragi ! Apropo, păreți acolo mai degrabă trei surori decât mama cu două fete. Felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  26. La mulți ani,CARMEN!
    Sănătate,fericire și tot ce=ți dorești să se împlinească!
    Să fii iubită și fericită alături de cei dragi!
    O zi frumoasă îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!
    Pupici.
    http://www.youtube.com/watch?v=zosKs4zyZfc&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  27. La mulţi ani! (Cu răbdare, află toată lumea).

    RăspundețiȘtergere
  28. la multi ani cu sanatate si de la mine, chiar daca e mai tarziu, e din suflet :)
    sa fii sanatoasa si fericita, sa te bucuri mereu de tot ce ai in jur, alaturi de familia ta si toti prietenii simpatici. si nu in ultimul rand sa fie mereu soare pe strada ta!

    RăspundețiȘtergere
  29. O zi de nastere este un moment special pentru a face
    planuri noi ,iar eu iti doresc ca toate ce vor urma
    sa fie pline de bucurii,ani cu cer senin si noroc deplin,
    cu porti deschise pentru frumoase vise!
    LA MULTI ANI!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  30. La multi ani! Sa fii sanatoasa si plina de voie buna mereu. Sunt mandra ca sunt nascuta in aceeasi zodie cu tine!
    Pupici cu stelute si imbratisari calde!

    RăspundețiȘtergere
  31. La multi ani cu sanatate si de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  32. VA MULTUMESC TUTUROR! E FRUMOS SA AI ATÂTIA MUSAFIRI :)) E MINUNAT SA AÍ ATÂTIA PRIETENI!
    SANATATE SI NUMAI BUCURII VA DORESC!

    RăspundețiȘtergere
  33. La multi ani! Cu intarziere dar am racit si cateva zile bune am zacut cu febra. Am fost un zombi numai bun de filmele de groaza.
    Iti doresc sa zambesti tot timpul, sa ai cat mai multe bucurii si impliniri, toata sanatatea tie si familiei tale! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  34. La multi ani cu sanatate, mult noroc si fericire!

    RăspundețiȘtergere