duminică, 16 septembrie 2012

Nume si bloguri - leapsa

De la Minnie, o leapsa simpatica :)) Daca am înteles eu bine, trebuie sa asociem literelor ce compun numele nostru, prieteni bloggeri :)
C - CrisMary (http://www.cris-mary.com/)
A - Alina (http://pauza-de-ceai.blogspot.com/)
R - Robert (http://acrilice-pointpen.blogspot.com/)
M - Mirela (http://mirelapete.dexign.ro/)
E - Elena (http://elenax2009.blogspot.com/)
N - Ninu (http://ninulescu.wordpress.com/)
Predau leapsa mai departe: Pandhora, Vera, Vania, Kadia, CLM, Nicoleta, Catrim, RedSky, Alex, Zina, Aniela, Vasile, Diana, Stefania, Angi, Cristi, Sara, Aliz. Bineînteles, leaspa poate fi preluata de oricine doreste :)
UPDATE: Atentie, în comentariul lui Minnie, veti afla regula corecta a lepsei! ;)

25 de comentarii:

  1. multumesc de nominalizare Carmen...am vazut leapsa azi la Minnie si mi s-a parut haioasa :)
    zilele astea o voi face si eu cu siguranta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mltumesc, Carmen draga! Si cum eu nu am un C in nume, voi zice "pas", dar te voi pastra in suflet cu mult drag si dor! Te pup dintre butuci de vita si butoaie pline cu struguri! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca esti ocupata pâna peste cap. Unii muncesc si altii se distreaza, cu ocazia stârnsului de vie ;))
      imbratisari la toata trupa, pupici

      Ștergere
  3. Carmen nu e bine la A si R. Si linkul tot cu aceeasi litera trebuie sa înceapa ca la celelalte nu numele persoanei care are blogul! Corijeaza te rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei... acum asta e! eu asa am înteles :(
      Important este ca ceilalti sa preia leapsa corect.
      La mine linkurile sunt deja înregistrate si nu are rost sa le mai modific.
      Sorry! te pup :-*

      Ștergere
  4. Multumesc pentru tag, mi se pare foarte haioasa si cred ca am inteles si regulile. O preiau cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mă aranjează leapșa asta, nu te supăra ! În numele meu nu sunt inițialele unor bloguri pe care le citesc chiar cu mare interes și aproape zilnic, așa că nu ar fi drept să scriu unele numai fiindcă se potrivesc literele. De data asta nu preiau leapșa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este nicio suparare, Zina draga! ai dreptate, la Z... nu sunt prea multe bloguri, dar ai cu siguranta o multime în blogroll, cu litera I si N si A
      Dar cum spuneam si cu alte ocazii... leaspa este doar un pretext sa dam link blogurilor noastre dragi ;)

      Ștergere
  6. Mul;ltumesc de leapsa , Carmen, am sa o fac si eu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cât ma bucur! Catrim draga, am uitat sa te anunt, dar iata, tu ai simtit ca este vorba despre tine, undeva, in blogosfera :))

      Ștergere
  7. Dragă Carmen, mulțumesc de vizită, de nominalizare și de urări! Îți doresc o săptămână cât se poate de bună, cu bucurii, timp frumos și zâmbete!
    Mă voi gândi și la leapșă, timp să am.
    Mii de îmbrățișări! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, multumesc mult, asemenea!
      leapsa... câd e timp, acum nu-i nici o graba :)

      Ștergere
  8. :)))) Foarte interesanta !...
    Dar raman la parerea ca unele leapse din astea sant teribil de infantile :D:D
    noroc ca noi (si mai ales tu ) avem suflete de copii si nu ne trebuie mult pana ne implicam :D :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) daca o iei asa... ce este foarte serios?! sau mai bine întrebat, vrem ceva foarte serios? ;)) Leapsa este practic un motiv de a pingui, de a oferi link spre blogurile care ne plac, nu?! eu asa vad lepsele, de aceea nu le refuz :)

      Ștergere
  9. :)Multumesc de nominalizare! Dar ai primit reclamatii:) Multumesc ca nu te-ai razgandit!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) reclamatiile au venit dupa ce eu am afisat linkurile, deci cum era sa renunt la favoritii mei?! ;))

      Ștergere
    2. Ma flatezi! Multa sanatate si voie buna!

      Ștergere
  10. M-am achitat, forţând puţin regulamentul...

    RăspundețiȘtergere
  11. ioooi!
    abia cum vad "leapsa"!
    preluata, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru nominalizare, Carmen. Sigur ca o preiau! M-a nominalizat si Vienela - i-am spus si ei ca o preiau (si a trecut o saptamana :( Timp imi pot "rezerva" insa m-a adus in prag de AVC modul in care a functionat PC-ul! Din acest motiv - in principal - am cam lipsit din decor si nu am reusit sa-mi satisfac placerea de a vizita blogurile care imi plac.
    Azi "rezolv" si cu Leapsa! :)

    O saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. am vazut leapsa, acum ma gandesc ca am un nume de blog cam lung :))
    daca reusesc sa gasesc nume care sa se potriveasca, o execut, multumesc!

    RăspundețiȘtergere