marți, 6 decembrie 2011

Darnicul Mos Nicolae

... acasa, ne-a pregatit masa pentru micul dejun (plus praline belgiene si trandafiri) ;)

... la serviciu, ne-a lasat o punga plina cu Mosi Nicolai - de ciocolata :))

O zi minunata tuturor!

22 de comentarii:

  1. inseamna ca ai fost cuminte....dar nici nu se putea altfel:))) zi faina Carmen...

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Se pare ca Mosul v-a lasat un semn ca ati fost cuminti :) Sa va bucurati de aceasta zi si la servici!

    RăspundețiȘtergere
  3. am zis eu ca esti fetita cuminte...uite...am avut dreptate :)
    sa te bucuri de ziua de azi...pupici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. ce dragut...ma bucur ! sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce darnic Mos Nicolae! Eu l-am rugat sa va lase in cizmulete tuturor multa sanatate! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Azi noapte a lasat daruri in cizmulitele curate, asa ca azi ne-am bucurat de ele de dimineata! Frumoasa atmosfera, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa as merge si eu la serviciu...
    Sa aveti bucurii suportabile.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmmmm... Praline belgiene!... Sunt minunate (era să mi se aplece odată...). :))
    Foarte darnic Moşul!
    La mulţi ani tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Oooo...mi-ai amintit de de pralinele belgiene. Sunt incredibil de delicioase...
    Imi place mult atmosfera din imagini!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  10. CARMEN se pare ca tu ai fost tare cuminte ,daca Mosul a fost asa darnic.
    Si eu iti doresc o zi superba, plina de bucurii si zambete!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarut mana Carmen!:
    Trandafiri,ciocolata,praline si nu oricare,foarte darnic Mosul !
    De Mos Nicolae este momentul in care ceea ce ne dorim devine realitate! Daca esti sanatos, fericit, inconjurat de cei dragi, atunci Mos Niculae a venit deja! ...
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa ai pofta mare! Da mie imi place de mor de Mosul ala rosu care se uita la noi!

    RăspundețiȘtergere
  13. la mulți ani,CARMEN!
    Sea vede că ați fost cuminți!
    O seară magică vă doresc!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce de daruri a adus Mosul.... :) yamiii ...praline belgiene! ;)

    La multi ani! Si o seara de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoase daruri, masa-i plina, venim si noi!

    RăspundețiȘtergere
  16. :))))) Putea si la mine Mosul sa gateasca micul dejun :) ca eu cu niste Spiegelei auf Käsebrot eram multumit.. :))Dar e bine si asa..am mancat si la micul dejun si la pranz si la cina... ciocolata... cu turta dulce.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur mult ca pe la fiecare a trecut Mosul Nicolae si ca sunteti toti veseli si sanatosi!
    Va doresc în continuare sarbatori de iarna minunate! La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi iti doresc, Carmen! :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce Craciunita frumoasa este, Carmen! Ce-mi place mie de Mos Nicolae ca el aduce multe, multe dulciuri. Iar eu sunt innebunita dupa ciocolata :D
    Sarbatori fericite, Carmen!

    RăspundețiȘtergere