sâmbătă, 4 iunie 2011

Mic dejun surpriza

Ieri seara am plecat de la sotul tare linistita, pentru ca se vedea clar ca îi merge mult mai bine! Mi-am propus sa dorm cât am chef, pentru ca stiam ca nu mai trebuie sa merg la spital de trei ori pe zi, ci doar de doua ori.
La ora 22 am fost în pat si am dormiiiiiiiiiiit, pâna când am simtit ca soarele si-a încâlcit razele în genele mele. M-am întors pe partea cealalta si mi-am spus rasfatata, ca înca nu am dormit destul. Când am simtit ca gata, îmi ajunge, am deschis ochii si am privit ceasul. Era 6, 25! :D
Odihnita si binedispusa, am sunat la Helmut sa-l întreb cum a dormit si cum se simte în noul salon. Era vesel si mi-a spus ca tocmai îsi face toaleta de dimineata si ca într-o ora va sosi micul dejun... aceeasi mâncare, ca de fiecare data: marmelada, miere, felii fade de brânza, un ceai sau o cafea... Si-mi spune ca tocmai a glumit cu infirmierul de servici, ca ce fain ar fi fost sa primeasca o omleta si o felie de peste afumat... Tot pe ton glumet, raspunsul a fost "Unde credeti ca va aflati? în hotel de 5 stele?!"
Cum am închis telefonul, am si fugit în bucatarie, am socotit ca sunt patru barbati în salon, am batut opt oua cu putina sare si piper, am încins unt si am facut o omletaaaa, hmmmm! Apoi am ales din gradina cele mai proaspete frunzulite de patrunjel si în drum spre spital am oprit la o alimentara si am cumparat filé de somon afumat. Când am intrat în salon, toti patru sedeau la masa, în fata tavilor neapetisante. Când am scos omleta înca aburinda, erau sa lesine de bucurie! Nu le venea
sa creada ca le-am facut o asemenea surpriza. Au mâncat cu pofta si mi-au multumit la fiecare îmbucatura. Unul dintre ei mi-a spus ca ziua de astazi are o importanta deosebita pentru el, astazi are "nunta de aur" si cadou mai frumos nici ca astepta! Un mic dejun ca în hotel de cinci stele.
Infirmiera de servici a intrat sa adune tavile dar a si iesit imediat spunând " Vad ca sunteti foarte ocupati :) am sa revin mai târziu"
M-am întors acasa cu satisfactia ca am facut macar un lucru bun pe ziua de astazi.
PS: Ieri am întrebat doctorul ce are voie sa manânce sotul meu si acesta m-a privit mirat si mi-a raspuns "Orice, ca doar e operat la inima, nu sufera cu stomacul!"
----------------------------------------------------------------------------------------

38 de comentarii:

  1. You are such a wonderful lady! Nice to see all for of them enjoying the 5* Breakfast you served.

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit si vesti bune.Mare bucurie.Meriti toata linistea femeii care si-a facut ziua frumoasa,infrumusetand-o pe a altora;iar daca printre ei se afla si viata,sufletul si inima ei,satisfactia este de doua ori mai mare.Multa sanatate si o revenire grabnica a lui Helmut in linistea casei...Acolo sanatatea il va cotropi de doua ori mai repede.O seara frumoasa si in sfarsit,linistita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cât mă bucur să citesc aceste veşti de bine!!! Nu ... vă cunosc, sau, oricum, atât de puţin, dar e atât de minunat să aflu că undeva e un strop de mai bine, să pot trăi alături de voi fericirea unei ... noi vieţi!
    Să vă preţuiţi şi să vă meritaţi unul pe celălalt!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat. Viata isi reintra pe fagasul ei bine stiut. Ma bucur sa va revad luminosi. :) Refacere usoara si rapida, ca somnul tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sailor,
    you are a true charmer! ;) Thanks so much for the compliment and all your good thoughts!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tatookis,
    multumesc mult! astazi sunt vesela, oftez usurata... criza a trecut.
    Si tie o seara minunata si o duminica si mai si!

    RăspundețiȘtergere
  7. Danielle,
    asa este :) suntem ne cunoastem virtual, dar te simt sincera si aproape. Multumesc mult! Si tie nu mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anamayana,
    nu-mi doresc nimic mai mult ca viata sa reintre pe fagasul normal. Multumesc mult. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta da!!!!!!!!!! ai fácut un lucru deosebit :-) má bucur cá sotul táu este mult mai bine :-) si ai doresc sánátosire grabnicá :-) Esti o femeie specialá :-9 vá doersc un weekend plácut :-)
    Pa, Ildi :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am avut parte de multă mâncare de spital, deci, ca un foarte cunoscător, te asigur că ai făcut o faptă bună. Chiar, patru! Mă bucur pentru Helmut şi pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  11. La noi nu se poate supravietui in spital fara mancarea la sufertas :))) Ma bucur sa-l vad pe Helmut intr-o pozitie atat de fireasca, la masa. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt sigură că prietenii si toti cei care se bucură de prezenta ta in fiecare miercuri sunt cu gândul langa tine.Mă bucur să va salut,si vă doresc toate cele bune.Sunt si eu foarte bucuroasa ca totul e bine si apreciez enorm puterea si caldura care vine de la oamenii cu suflet ca al tău Cu drag, vă imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  13. Yam yam...omleta cu frunze de patrunjel proaspat din gradina lui Helmut....si Helmut la masa....
    Astea sunt vesti minunate!
    Va doresc o saptamana cat mai buna si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ildike,
    :) un weekend minunat si tie! Numai gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  15. Zamfir,
    daca vorbeste un cunoscator ;) atunci te cred.
    Sa ai un weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  16. Alina,
    Helmut a reusit sa stea la masa; la ora fotografiei mai avea infuzia, dar acum a scapat de toate furtunurile :)
    Mâncarea în spital o livreaza un restaurant, exact în fct. de ce comanda pacientu, de pe o lista standard, dar e clar ca nimic nu are gustul mâncarurilor de acasa...
    Pupici la toti Motanii si Fârtatii.

    RăspundețiȘtergere
  17. Wind,
    :) mâine dimineata au comandat ochiuri cu filé de somon. Pâna la ora 8 trebuie sa onorez comanda. O fac cu multa placere!
    Sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Iulisa,
    câteva zile nu am putut sa deschid computerul, aveam mintea "goala"... Sau plina doar cu griji. Apoi încet încet, mi-am gasit relaxarea povestind cu voi, prietenii virtuali, si mult bine mi-a facut! Acum ca greul cel mai greu a trecut nu pot decât sa ma bucur si sa va multumesc tututror celor care mi-au fost cu gândul aproape.
    Sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  19. ce om deosebit esti tu Carmen...un gest mic si uite cati oameni multumiti-si stomacuri asijderea :))
    dincolo de poarta spitalului este o alta lume...orice urma de normalitate e un pas spre insanatosire...si sotul tau face pasi siguri...
    intoarcere grabnica ii doresc si liniste sa aveti dupa aceea...o Duminica plina de bucurii si vesti bune iti doresc...te imbratisez cu drag...>:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. Du bist das Beste :D du hast alle eine super tolle Überraschung gemacht :) wunderschoen... bin erst jetzt wieder auf dein Blog angekommen und war super traurig wegen alles,was passiert war und Entschuldigung,dass ich nicht neben dir war...
    Gute,einfache, und schnelle Besserung :) Küsschen für eine der tollste Person der Welt :) && Alles Gute zum Kindertag für dich und für Maennertag für ihn :)
    Mach's Gut :)
    Kindchen :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt convins că Sâmbăta a fost o zi foarte bună pentru tine.În primul rând ai scăpat de oboseala fizică și psihică(parțial măcar) și apoi fapta bună făcută cu micul dejun!Specială ești,tu!!!
    Excelentă senzație a trebuit să fie!
    PS:printre cunoștințele/prietenii noștri sunt doi „inimoși” ca și soțul tău care au fost la acel program de recuperare,la care învață pacientul cum să se reîncadreze în viața normală și să nu fie terorizat de frică.Pritenii și-au revenit perfect la ceea ce au fost înaiunte!
    Îți doresc să ai și o Duminică,cel puțin așa de bună!

    RăspundețiȘtergere
  22. Pandhora,
    daca ai sti cât de aproape te simt! esti o prietena tare draga! îti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  23. Kindchen,
    du bist ein Schatz! bin sprachlos! Dankeschön!
    Liebe Grüsse und einen wunderschönen Sonntag! Küsschen :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Se-cret,
    îti multumesc pentru încurajari! nici nu poate altfel sa fie decât bine! viata este frumoasa, vom savura fiecare zi, de acum mult mai constient!
    îti doresc o duminica minunata alaturi de draga ta! pupici

    RăspundețiȘtergere
  25. :)) sotul tau e un barbat puternic, isi va reveni repede; si... sunt sigur ca ar fi fost tare bucuros de surpriza de la micul dejun chiar daca nu duceai nici omleta si nici somonul... ;)
    multa putere amandurora!

    RăspundețiȘtergere
  26. :)
    Indraznesc cu un mic sfat:
    - mancarea trebuie sa ne fie medicament
    - chiar daca sotul tau este operat pe Inima ...in stomac se prepara energia propie (din reactiile chimice dintre alimente) . Acest"rezultat" ajunge si la Inima operata.
    - Eu as recomanda in aceasta perioada o alimentatie pe baza de orez nedecorticat, branza numai de vaci, salata, rar un ou moale, piept de pui in prealabil stropit cu suc de lamaie, somon numai proaspat sau congelat , putina sare( de preferat marina )
    - respiratie constienta , abdominala
    - diminetata spalat bratele cu un usor masaj cu sapun
    - mestecat, incet, o lingura de stafide pe zi
    - rontait o crenguta mica de rozmarin proaspat/zi
    - o cana de ceai de pericarp de nuca ( invelisul lemnos care tapiseaza interiorul cojii de nuca ; o lingurita de pericarp se lasa 10 minute intr-o cana cu apa clocotita )
    - nu grasimi animale
    - produse pe baza de alge marine

    Iertare pentru indrazneala !
    Am practica de 10 ani in Reiki si Karuna ( master ) si tin la ..."macarea sa ne fie medicament"

    Cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  27. ce om bune esti tu ,carmen! un gest deosebit de frumos, care pentru mine ar fi contat enorm! stiu cum e sa fii in spital si sa-ti aduca cineva o mancare buna cu aroma de acasa.

    RăspundețiȘtergere
  28. Carmen, tu sigur esti de pe Pamant? :))
    Ce i-ai mai bucurat pe bietii barbati, si ce mandru trebuie sa fi fost Helmut de tine.
    Insanatosire grabnica!
    pupici.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce a fost mai greu a trecut! Multa sanatate tuturor domnilor din salon!

    RăspundețiȘtergere
  30. Cleo,
    dragut! primesti un pupic :-*
    Asa este, tare s-au bucurat! Si eu m-am bucurat :)
    Multumim mult! dublu pupici înapoi

    RăspundețiȘtergere
  31. Vertange,
    asa spun si eu: ce a fost greu a trecut!
    Multumesc mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Mosu,
    multumesc pentru încurajari, tot asa gândesc si eu.
    De o saptamâna sunt de trei ori pe zi la spital, deci surpriza nu putea fi decât un mic dejun special :) E drept ca de bucurat, sotul meu se bucura de câte ori ma vede, pentru ca orele în spital curg mult mult mai încet si greu, dupa o cu totul alta regula!
    Multumim mult mult pentru urari. Trimitem înapoi numai gândurile bune!

    RăspundețiȘtergere
  33. Nima,
    multumim mult! am sa traduc sfaturile tale si cu siguranta vom aplica. Multumim mult!
    Impresionant! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  34. Anca,
    sunt sigura ca si sotul meu ar fi facut la fel pentru mine.
    Te pup, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  35. Foarte frumos. E asa de placut sa aduci macar o farama de bucurie cuiva. Bravo, Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  36. Angi,
    te pup. Sa ai o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere