miercuri, 6 aprilie 2011

Miercurea fara cuvinte 14 - Bathing

Bathing / Baden / La scaldat

Te invit sa participi la MIERCUREA FARA CUVINTE. Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât sa afisezi pe blogul tau o fotografie care "sa vorbeasca fara cuvinte" si apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! Succes!
1.Aliceee Traveler14.alessia27.London Is Cool
2.Vero15.SNEJINKA28.Fly2sky
3.Lumi RO16.Ana29.Acuarele
4.Gabriela 17.Tetris30.Irina
5.Mariana18.Vaca Verde31.andreiradu M
6.Escu19.Sori N32.altcersenin
7.Fosile20.ana33.IULISA
8.pandhoraa21.coolnewz34.Oana Clara
9.sophie22.Anda35.Gina
10.a A23.Rontziki36.Costin Comba
11.OFZ24.Minoki37.You're next!
12.Ulise25.Gabi Rotaru
13.Florina26.se- cret

84 de comentarii:

  1. Frumos acest joc in natura! A venit primavara, mai mult in pozele tale ca la noi e foarte frig :(((!
    Frumoase pozele, eu nu am atata rabdare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alicee,
    frig? oh!... la noi luni a plouat, nu mai este asa cald ca la weekend, dar e ... primavara :)
    Fotpgrafiile mele îl arata la scaldat pe Hansi - mierla care "locuieste" la mine în curte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vero,
    verdele ca verdele, dar Hansi (mierla) a fost grozav cum s-a balacit în vanita pasarilor.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen,
    Încerc și eu, nu sunt chiar sigură că voi reuși..
    p.s. dacă nu-mi iese din prima, vin după ajutor”

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce inghesuiala in piscina aceea.Ce bucurie...

    RăspundețiȘtergere
  6. Verdele ala merge cu rosul din poza mea.. E clar.. a venit primavara

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau sa vina vara sa ne balacim si noi :); e atat de fericita.. cred ca a facut si putina plaja dupa baita :)

    RăspundețiȘtergere
  8. a doua si a treia fotografie imi plac la nebunie...fericit mierloi la scaldat...:))
    coltisorul tau de gradina...minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dap, i se citeste fericirea in privire. Pentru ele a inceput deja sezonul de plaja :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mie imi da impresia de vara, plaja si soare dogoritor...abia astept! happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu mă îndoiesc de faptul că ştii că magnolia lui Ulise este îndreptată spre iniţiatoarea miercurii tăcute

    RăspundețiȘtergere
  12. Hansi cu ouăle ALBASTRE:)
    bucuroşi de cunoştinţă!
    hapyy WW,
    TUTUROR

    RăspundețiȘtergere
  13. O băiţă zdravănă...între vis şi realitate! :)

    Happy Wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  14. Se duc pasarelele la balaceala,asa, pur si simplu?
    Superbe!

    RăspundețiȘtergere
  15. O, Hansi, ouăle le-am văzut și știm că veți fi bunici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si-a gasit o cabina de dus faina! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Deja m-am obisnuit sa trec miercurea pe la tine, stiind ca ma astepti, ca si pe ceilalti, cu cativa stropi de frumos :) Iti multumesc mult de tot! Si da... fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte haiose pozele de azi, pline de lumina si verdeata!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Salutări la toată lumea !

    Mulţumesc pentru frumos , încă odată fără cuvinte .
    Baia de primăvară .Frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  20. ppfffai, ce deranj face mierloiul ala in jur! :) Abia astept sa vina vara sa ma balacesc si eu ...

    RăspundețiȘtergere
  21. Carmen, n-am mai rezistat tentatiei ;)
    Frumoase fotografiile!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  22. E bine ca a venit primavara. Lumea se gateste de sarbatori iar o balaceala e foarte indicata. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Happy WW! :)
    Vreau şi eu la piscină! :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte frumoasa fotografie. Unde ai facut-o? E la tine in gradina?

    RăspundețiȘtergere
  25. Carmen dragă, din nu ştiu care giumbuşluc primăvăratic, nu mai pot înscrie pe lista WW de mai sus noile postări:(

    Aşa că ţi-l fac cunoscut aici pe ultimul, cel de azi :)

    http://iubesc-deci-exist.blogspot.com/2011/04/miercurea-fara-cuvinte-descoperirea.html

    RăspundețiȘtergere
  26. Deci a inceput sezonul piscinelor! Ce dragutz ca a stat la pozat. Inseamna ca e obisnuit cu voi :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Excelent surprins Hansi în momentul desăvârșirii igienei corporale!
    Se pregătește pentru întâmpinarea noii generații!
    Tare frumos l-ai surprins,excelente fotografii CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  28. Gina,
    sa vin sa te ajut? ca nu te vad înca înscrisa...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. Fosile,
    daca ai stii ce neagra a ramas apa dupa baia lui! :))

    RăspundețiȘtergere
  30. Escu,
    fotografia ta este superba! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Sophie,
    ;) vine si vremea noastra! :)) weekendul urmator, la noi vor fi 25°C ;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Pandhora,
    nici mie nu mi-a venit sa cred ca-mi permite sa asist la îmbaierea lui! :)) îmi venea sa rând, dar m-am abtinut, sa nu-l speriu.

    RăspundețiȘtergere
  33. OFZ,
    exact! asa este si noi toti suntem gelosi! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. aA,
    nici eu nu mai am rabdare sa astept! dar... vine ea si vara! :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Zamfir,
    wow! si eu mai întâi te-am vizitat si mi-am exprimat acolo "gelozia" si abia acum citesc ce spui... si ma-nrosesc! Multumesc mult! primesti în schimb un pupic?

    RăspundețiȘtergere
  36. Cella,
    ha-ha! Grete a depus ouale albastre... ca pe ale lui Hansi, nu le-am putut fotografia :D

    RăspundețiȘtergere
  37. It is a beautiful day and the sun is shining bright in London, and I could do with jumping into some cool water, but alas the fountain is a wee bit on the wee side...

    RăspundețiȘtergere
  38. Alessia,
    frumoasa parabola! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Sophie,
    da :) este o scaldatoare pentru vrabiute... si alti pasaroi, din fonta. Avem grija sa fie tot timpul apa proaspata :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  40. Mirela,
    Grete sta la clocit si Hansi... se da în barci! :D

    RăspundețiȘtergere
  41. Teo,
    multumesc mult pentru vizita, sunt onorata! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  42. Ana,
    chiar ca haioase! daca ai stii cât m-am abtinut sa nu râd în timp ce fotografiam!
    :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  43. Sorin,
    se pregateste baiatul pentru sarbatori... Si nu numai, în curând va fi tata! :))

    RăspundețiȘtergere
  44. coolnewz,
    s-a simtit în largul lui, e drept!
    Vine si vara, nu mai e mult! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  45. Anda,
    :) asa este bine, sa fim cât mai multi în clubul miercurii fara cuvinte! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  46. Rontziki,
    ah... mai ai rabdare câteva saptamani! :) happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  47. Minoki,
    da, fotografiile sunt facute de mine, în gradina mea si a lui Hansi - mierloiul care face baie :))

    RăspundețiȘtergere
  48. Alessia,
    :( n înteleg, dar vin sa cercetez! te pup

    RăspundețiȘtergere
  49. Alina,
    pai nici nu stiu exact...Hansi si Grete locuiesc la noi, sau noi la ei?! :D ca sunt aici cu noi de cân am cumparat noi casa!

    RăspundețiȘtergere
  50. Se-cret,
    multumesc :) si nici nu eram prea departe, ca aparatul meu are doar 10x zoom si, nici stativul nu era pregatit, ca n-am stiut ca e ziua lui de îmbaiere! :D

    RăspundețiȘtergere
  51. Felicitari pentru imagini, ceva inedit! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  52. foarte frumoase imaginile.

    p.s:din pacate au anuntat vreme rea in wekeend :|

    RăspundețiȘtergere
  53. inca mi-e dor de primavara se lasa asteptata aici.imaginile sunt incantatoare

    RăspundețiȘtergere
  54. William K Wallace,
    have a wonderful day and soon a great day for swimming :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Fly2sky,
    este într-adevar de invidiat! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  56. Irina,
    multumesc, am avut noroc! Si pe mine m-a surprins impudicul Hansi, dar am fost pe faza si am apasat harnic pe declansatorul aparatului :))

    RăspundețiȘtergere
  57. Ionut,
    ooooo! :( îmi pare rau... la noi doar diminetile sunt reci (6°C) dar amiezile depasesc zilnic +20°C
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  58. Iulisa,
    multumesc, esti draguta! promot sa trimit vremea frumoasa si la voi...

    RăspundețiȘtergere
  59. Gabriela,
    ;) mai mult, Hansi va deveni în curând tata! când vor iesi puisorii din oua, trebuie sa se prezinte curat si pus la "doua ace" :))

    RăspundețiȘtergere
  60. atunci e explicabil. Nu in fiecare zi devine fericitul tata al unui card de puisori. :)

    RăspundețiȘtergere
  61. Initial si eu am vrut sa postez azi imagini cu pasari dar ma bucur ca ai facut-o tu! Mi-au provocat, daca mai era nevoie, un dor nebun de caldura verii, de soarele dogoritor si de racoarea unui strop de apa... Aproape le invidiez pe fericitele pasari... :)
    O seara minunata iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  62. Gabriela,
    doar o data pe an, la mijloc de primavara :) si va fi tatic a sase flamânzi, ce vor trebui hraniti fara pauza, de mama si tata :))

    RăspundețiȘtergere
  63. Oana,
    arca lui Noe e plina nu doar cu pasari ci si cu animale mari si mici si insecte si... Excelenta fotografia aleasa de tine pentru saptamâna aceasta! :)

    RăspundețiȘtergere
  64. Minunat surprins ... momentul! Felicitări!

    Azi am fost mai puţin ... visătoare, am trecut la treburi mai practice:
    http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/04/miercurea-fara-cuvinte.html

    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  65. Danielle,
    multumesc - am avut noroc :) Happy WW!
    PS: De ce nu te înscrii astazi?

    RăspundețiȘtergere
  66. Raze jucause de soare, verdele indraznet al primaverii si uite cum pofta de baita vine, chiar si intr-o fantana arteziana! :)

    RăspundețiȘtergere
  67. Gabriela,
    :) nu este fântâna arteziana! este doar o farfurie adânca din care pasarile pot bea apa si... câte un mierloi îndraznet pate sa faca baie :))
    Ma bucur ca ai trecut pe aici! onorata!

    RăspundețiȘtergere
  68. Te invităm pe noul nostru blog, Clipe de Cluj, blog de Cluj și nu numai, lansat oficial la adresa:
    http://www.clipedecluj.ro/
    Echipa Clipelor de Cluj speră să găsești lucruri interesante și frumoase. Vino să ne vezi! Poate vei fi colaborator! ;)

    RăspundețiȘtergere
  69. That's a wonderful initiative. But I am not sure If I can join. I have already posted my blog for today and its with words. I do not want to break any rules.

    Thanks so much for visiting my blog everyday and the nice comments. Nice to know that you love the music in the blog.

    RăspundețiȘtergere
  70. Bună dimineața Carmen!
    Am primit invitație de la
    SoriN să mă alătur și eu grupului
    tău,numai dacă mai este loc și
    pentru mine!
    Dacă mă accepți poate îmi spui
    și mie ce să fac că nu cunosc.
    Mulțumesc anticipat!
    Să ai o zi frumoasă!
    Te îmbrățișez cu drag,ELENA

    RăspundețiȘtergere
  71. :)
    Sarut'mana, Carmen!
    ce-as fi vrut sa fiu acolo...

    RăspundețiȘtergere
  72. Pai o piscina in aer liber, fara nici o taxa, nu e de ratat. Plus ca mai are si admiratori care sa ii admire tinuta.

    RăspundețiȘtergere
  73. Mirela,
    :) cu multa placere! o idee de laudat! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  74. Sailor,
    self-evident, I visit all my virtual friends with pleasure, everytime when there are news.

    RăspundețiȘtergere
  75. Elena,
    ma bucur enorm pentru fiecare nou participant la Miercurea fara cuvinte. Din pacate, saptamâna aceasta înscrierea a expirat, dar te asteptam saptamâna viitoare, miercuri. E simplu de tot: expui pe blogul tau o fotografie care sa vorbeasca de la sine :), introduci în tabelul care este activat doar în ziua de miercuri, numele si linkul adresei postarii tale... asta e tot! Tema fotografiilor nu este impusa, fiecare este liber sa aleaga ce fotografie sau fotografii doreste, de preferat sunt cele facute personal. Cam atât ar fi de spus... Abia astept sa te salut, aici, miercurea viitoare! Gânduri bune înapoi! :)

    RăspundețiȘtergere
  76. Andrei,
    :) si pentru mine a fost o premiera :D

    RăspundețiȘtergere
  77. Costin,
    prima data a vrut sa se îmbaieze în iaz - a de obicei, dar noi eram pe terasa, în imediata apropiere a mini-iazului, asa ca, am remarcat ca a încercat, dar a renuntat. Apoi s-a dus în fundul gradinii, unde este adapatoarea pentru pasari si... a facut baita :D A trebuit sa spalam trocuta si sa punem apa curata, ca restul care a ramas dupa el, afost negru :))

    RăspundețiȘtergere
  78. Eu am preluat de la Pandhora. se pune? ma bucur ca am ajuns la sursa:)
    va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  79. Tudor,
    prietenii prietenei mele,sunt si prietenii mei! Se pune! :D
    Deci, ne reîntâlnim cel târziu miercurea viitoare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  80. Se bucura ca niste copii!... :)

    RăspundețiȘtergere
  81. Acuarele,
    :) ai dreptate! un spectacol inedit...

    RăspundețiȘtergere