luni, 17 ianuarie 2011

Golden Globe Awards 2011

Cunoastem nominalizarile la Golden Globes 2011. Mai stim ca, la fel ca si anul trecut, gazda de anul acesta va fi simpaticul actor Ricky Gervais si deasemenea numele câtorva importanti invitati a fost facut cunoscut : Matt Damon, Jennifer Lopez, Robert Pattinson, Sandra Bullock, Kevin Spacey, Bruce Willis, Eva Longoria, Robert De Niro...
Agitatia din luxurioasa sala Beverly Hilton Hotel / Beverly Hills -California, va atinge cote maxime. Peste doua ore începe decernarea prestigiosului premiu si vom afla câstigatorii celei de a 68-a editii. Pâna atunci nu putem decât sa tinem pumnii strânsi favoritilor nostri:
Update/17 ian.2011/ 5:50 - Lista câstigatorilor: aici :)

4 comentarii:

  1. Am prins azi dimineata la 04 ceva din ceremonia Golden Globes dar zau daca imi mai aduc aminte la ora asta cine ce a luat. O sa ma uit pe lista ta... :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceska,
    si eu am deschis televizorul si laptopul azi dimineata la ora 5:30, apoi am plecat la servici. Azinoapte am fost treaza pâna dupa ora 12, dar la ora 2 visam adânc... si nu despte Golden Globe Awards :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen, mulțumesc pentru aceste informații. Sunt o fanatică a cinematografiei de calitate, dar uite că am și uitat că în curând e marea gală, care precede Oscarul! Actorii nominalizați sunt buni, așa că, să vedem cine va CEL mai bun!
    O seară minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este Mirela,
    peste exact o luna vor fi decernate si Oscarurile :)Bucuria provocata de acease ocazii este multipla; nu luam doar cunostinta despre cele mai bune filme, cei mai talentati actori, gala decernarilor este tot odata o gala a rafinamentului, a modei, a elegantei :)
    Povestea Facebook a fost premiata de patru ori, crâmpeiul din viata familiei de lesbiene a luat de asemenea doua din Globurile de Aur... M-am bucurat, pentru ca filmele acestea le-am trecut si eu pe lista favoritelor.

    RăspundețiȘtergere