marți, 19 octombrie 2010

În parc

La ora amiezii, soarele - cu razele cam tocite, mi-a batut în geam si m-a invitat la o plimbare în parc. Încarcata de gânduri, m-am ridicat cu greu de la birou, am luat sandwichul :) în buzunar si am iesit.

Jumatate de ora mai târziu, pe când îmi reluam locul în fata computerului, a început sa ploua... Si ploua si acum, la orele serii...Noapte buna!
Ping-back: Vania, Caius, Orfiv, Teo Negura, Fly, Roxana si Lizuca, Donca, Ceska, Alina, Acuarele, Tetris, Vaca-verde, Ninu, Mara, Ana Usca, Natasa, Ioan Usca, Cosmin Stefanescu, World of Solitaire, Magazinul de vise, Link-ping

2 comentarii:

  1. foarte frumoasa romanta de toamna! te face sa plutesti pe aripi de vis ....

    rau si carcotas ca de obicei, trebuie sa iti spun ca ala nu-i sandwich!!! cat o radiera ... musai sa mai vii in Apuseni sa iei exemplu

    RăspundețiȘtergere
  2. Fly,vin cu mult drag în Apuseni, când s-o mai putea... Cât priveste sandwichul, a fosr o gluma :) un jeleu sub forma de Cheeseburger. Simpatic, nu?

    RăspundețiȘtergere