sâmbătă, 25 septembrie 2010

Ploua...

10 comentarii:

  1. Da,chiar ploua!
    Week-end totusi fara ploaie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mariana draga,
    ploua de vineri seara... si prognoza meteo spune ca întreg weekend-ul va fi umed :( E toamna...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum 2 ore a inceput si aici sa ploua :( si e tare frig... eu mi-am facut putin foc si acu nu mai am frica de Toamna :)) am in camera 26 grade Celsius.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si in Mehedinti ploua ,dar este destul de cald si imi place sa ma plimb in gradina mea printre stropii de ploaie,care ne alinta ne curata de energiile negative si ne aduc mesaje sincere de iubire din cer.

    RăspundețiȘtergere
  5. Primesti o raza de soare de la mine? Ti-o trimit cu mult drag din suflet, din Apuseni!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ninu draga,
    ...asa e toamna! si va veni si iarna...

    RăspundețiȘtergere
  7. draga Steliana,
    minunat felul in care gandesti!
    Ploaia alina cumva durerea si mai ofera un avantaj: daca plangi, ascunde lacrimile, poti sa o faci in voie, fara se te ascunzi- tocmai ascultam intr-o melodie...

    RăspundețiȘtergere
  8. draga Fly,
    multumesc mult, e dragut gestul tau! însa, asa cum cu o floare nu se face primavara... o raza de soare într-un potop, nu cred sa ajute prea mult...

    RăspundețiȘtergere
  9. Din pacate la noi s-a facut ca ploua. E cald, prea cald pentru sfarsit de septembrie. Vara orgolioasa nu vrea sa plece asa... pus-si-simplu.
    Imi place sa aud si privesc ploaia... din casa :) Ma relaxeaza si ma indeamna la reverie si la o cana de ceai. Imi place cum miroase aerul proaspat spalat de ploaie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina draga,
    ca ne place sau nu ploaia, ea vine! sprintena si pura, ca o zâna din povesti sau naprasnica si grea, ca o mama de capcaun, ploaia vine când o astepti mai putin... Dar pentru asta avem cizmulite de cauciuc, hanorac si umbrela ;)

    RăspundețiȘtergere